«Мамандық таңдауға кеңес беру»
Тренигтің мақсаты: Жоғары сынып оқушыларының өздерінің
шешімдермен мәселелерін шешуге үйрету; Өздерінің тандаған
мамандықтарының икемділігін көрсету.
I. Кіріспе бөлім.
- Сәлеметсіздерме балалар. Мен сіздермен кездескеніме қуаныштымын, бүгінгі тақырыбымыздың аты « Мамандық таңдауға кеңес беру». Қалай ойлайсыңдар, мамандық таңдауға кеңес беруші немен айналысады? ( Балалар: бұлар мамандық таңдауға көмектесетін адамдар.)
Қаламызда экономикалық мамандықтың жетіспейтіндігін айтады. Жақсы мамандық иесі болу үшін білімді, ақылды болу керек.
1.Мамандықты және жеке қабілеттік сапалықтың арасына байланыс орнату.
2.Ақыл ойды дамыту
Жаттығу « Жеке тұлғалық факторларды таңдау, мамандыққа бейімдеу»
- Балалар әр бір адам өз мамандығын жетік біліуге тиісті. Ал енді ол жеке адам мінез-құлқын игеру керекпе, оны біз жаттығудан кейін білеміз.Сіз бір мамандықтың атын атаңыз, ал мен мінездің кескінің табамын. Сіздің мамандығыңызға сәйкес мінезді таңдап, өзіңіздің қалауыңызды айтыңыз?
Жақсы сөйлесетін, көңілді, жинақы, нашар оқыған, ұрысқа биім, ақылды, бірбеткей, ұялшақ,салмақты, еріншек, көп сөйлемейитін, көңілді, шапшаң, жай, арам, қу, өз - өзіне сенімсіз, өзін - өзі төмен бағалау, өз бетімен, қырсық, ебедейсіз.
Қорыта келе: Мінездің түрлері өз ісінің шебері болуға келеді.
II. Негізгі бөлім.
1. Мамандық туралы балалардың білімін кеңейту.
Ойын «Мамандық туралы кеңес беруші»
2. Рефлексиялық ойын.
- Саған ойын ұнады ма? Неге?
- Айтындаршы қандай ролды ойнауға қызықтыңдар?
- Қанай ойындарға жаңа ереже ұсынар едің?
Қорыта келе, мамандық таңдағанда өте мұқият болу керек.
III. Қорытынды бөлім:
1. Адамның ой-өрісін байыту.
Ойын « Сөзді тап».
РЕНӨЛОҚ
- Сөздікте мына сөз талқыланады: өз ісінің шебері болу, қолмен жұмыс істеу. Қатысқандарыңызға рахмет, Сау болыңыздар.