"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі  Сейфуллин ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразовательная школа села Сейфуллино отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

https://www.instagram.com/seifullinortamektebi/

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Перспектива

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2024 - 2025 оқу жылына арналған  ұйымдастырылған 

іс-әрекеттің перспективалық жоспары

 Білім беру ұйымы Сейфуллин ауылының ЖОББМ

Топ/сынып мектепалды сыныбы

Балалардың жасы 5-6 жас

Жоспардың құрылу кезеңі  2024-2025 оқу жылы қыркүйек айы  

Айы

Ұйымдастырыл

ған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

Тақырып

қыркүйек

Дене шынық

тыру

Негізгі қимылдар.

- Жүру: сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүру;

1.Спортзал

- Аяқтың ұшымен, аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру;

2.Спортзалда ойнаймыз

-Тізені жоғары көтеріп жүру, заттардан бір қырымен аттап жүру;

3.Денсаулықтың құпиялары

-Белгі бойынша басқа бағытқа бұрылып жүру, қолдың бастапқы қалыптарын өзгерте отырып, әртүрлі қарқында секіргіштен аттап жүру;

4.Күлкі сыйла

-Ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, шашырап жүру;

5.Біз күшті және ержүрекпіз

 -Заттардың, кегльдердің арасымен, жіптерден аттап жүру;

6.Мен ойнағанды жақсы көремін

- Қосалқы қадаммен алға қарай жүру.

7.Керуен

-Тепе-теңдікті сақтау: заттардан аттап жүру,

8.Бадминтон,

футбол

-Шектелген жазықтықтың үстімен қосалқы қадаммен, аяқтың ұшымен жүру;

9.Күзгі орманда

 -Скамейканың үстіне қойылған текшелерден аттап жүру,

10.Ұлттық ойындар

 

-арқан бойымен бір қырымен, қосалқы қадаммен (өкшені арқанға, аяқ ұшын еденге қою) жүру,

11.Қалай спортшы болуға болады?

- Әр қадам сайын допты алдынан немесе артынан қолдан-қолға ауыстыра отырып, кедір-бұдыр тақтай, гимнастикалық скамейка бойымен жүру;

12.Менің сүйікті жануарларым

- Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Адам ағзасы және оның қызметінің ерекшеліктері туралы түсініктерді кеңейту. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: дұрыс тамақтану, қимылдар, ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту.

13.Дене қабілеттерін дамыту

Сөйлеуді дамыту

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

-Ана тіліндегі дауысты және айтылуы және дыбысталуы ұқсас дауыссыз б-п, г-ғ, к-қ, ж-ш, з-с, н-ң, р-лдыбыстарды дұрыс, анық айтуды үйрету.

1.Алғашқы күн

-Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы).

Менің досым

-Артикуляциялық жаттығулар жасау.

Менің сүйікті ойыншығым

-Сөйлеуде интонациялық мәнерлілік құралдарын қолдану:

Күз бояуы

- Дауыс қарқынын, логикалық үзіліс пен екпінді реттеу.

Менің атам

- Сөздік қор. Балалардың сөздік қорын тұрмыстық заттарды білдіретін зат есімдермен, заттардың қасиеттері мен сапасын сипаттайтын сын есімдермен, адамдардың қарым-қатынасын, олардың еңбекке қатынасын білдіретін үстеулермен байыту.

Қорыққанға қос көрінеді

-Сөйлегенде көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолдану, белгілі бір затқа белгілерді, әрекеттерді және берілген әрекетке заттарды таңдай білу.

Отбасының күзгі еңбегі

-Алуан түрлі заттарды сипаттауға, қарым-қатынас жасауға қажетті сөздерді қолдану және түсіну, оларды сөйлегенде белсенді қолдану дағдыларын қалыптастыру.

Күзгі жапырақтар

Көркем әдебиет

-Балаларды қол жетімді көркем шығармалар мен фольклорға, театр әлеміне баулу,

 

Білімің-бұлағың

- Әдеби шығармаларды эмоционалды қабылдауына ықпал ету, олардың мазмұнын түсіну,

Бәрі бар бақшада

- Жанрларды (ертегі, әңгіме, өлең) ажырату, тілдің көркемдігін сезіну (эпитеттер, сипаттамалар, образды сөздер), шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетін бағалау.

Күз-жомарт

 -Шығарма мазмұнын сюжеттің бірізділігін сақтай отырып, эмоциямен, қисынды қайталап айтып беру,

Ас атасы-нан

- Диалогтік сөйлеуді дамыту, кейіпкерлерге және олардың әрекеттеріне өз көзқарасын білдіру.

Тату доспыз бәріміз

-Әдеби кейіпкердің белгілі бір әрекетін өзінің қалай қабылдағаны туралы айту, кейіпкерлердің жасырын әрекетін түсіну.

 

 

 

Кішкентай бағбан

-Өлеңді жатқа, мәнерлеп, интонациямен айту. Көркем шығарманы рөлдерге бөліп, сахналау, рөлдерде кейіпкердің көңіл күйі мен мінезін, бейненің қимылын, интонациясы мен мимикасын беру, қойылымдағы өзінің рөлін мәнерлі дербес орындау.

Жемістер жыры

-Айналасында болып жатқан оқиғаларға өзінің көзқарасын білдіруге құлшынысын дамыту, сөйлегенде мақал-мәтелдерді қолдануға баулу.

Мақтақыз бен мысық

Сауат ашу негіздері

-Әрбір сөздің мағынасы болатыны туралы түсінік қалыптастыру

Дыбыс

 -Сөздің  мағынасына қызығушылыққа баулу.

Дыбыс пен сөз

- Сөздерді дыбыстық талдау:

Сөз

-Сөйлем туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру,

Сөз.Сөздің мағынасы

-Сөйлем сөздерден тұратынын түсіну.

 

Біз дыбыс пен сөз туралы не білеміз?

- Сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау.

Дауысты дыбыстар

- сөйлем сөздерден тұратынын түсіну.

Дауысты дыбыстар

-сөйлемдегі сөздердің ретін, санын анықтау.

Дауысты дыбыстар

- Берілген сөзге сөйлем құрастыру.

Дауысты дыбыстарды бекіту

- Дауыссыз дыбыстарды анықтау.Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру.

Дауыссыз дыбыстардың жасалуы

-Сөйлемді ауызша талдау.Жазу парағында бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге үйрету.

Біз нені үйрендік?

-Жай сөйлемдерді сөздерге бөлу.Геометриялық фигуралардың, көгөністер, жеміс-жидектердің дайын суреттерінің сыртын шетке шығармай бастыру, бояу.

Біз нені үйрендік,нені білдік?

-Сөйлемдегі сөздердің ретін, санын анықтау.

Дауыссыз дыбыстар

Қазақ тілі

-Тілдік дамытушы орта. Ауызекі сөйлеуді қарым-қатынас құралы ретінде дамыту.

-Балалардың қоршаған ортаға өзінің қарым-қатынасын білдіруге, ауызекі сөйлеуде мақал-мәтелдерді, көркем сөздерді қолдануына қолдау көрсету, ынталандыру.

- Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Тілдік және артикуляциялық аппаратты, тыныс алуды және таза дикцияны дамыту,

-Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ, ң, һ дыбыстарын, осы дыбыстардан тұратын сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру.

-Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы).

-Туыстық қарым-қатынасты («бауыр», «немере», «шөбере», «ағайын», «туысқан», «жеті ата») білдіретін сөздерді үйрету. Өзінің бауырлары, туыстары, ағайындары, татулық, жақындық, отбасылық мерекелер, салт-дәстүрлер туралы айтуға баулу.

-Шағын өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар,тақпақтар жаттату, жұмбақтар шешкізу.

-Балаларды шешендік өнерге, айтыс өнеріне баулу.

Менің мектебім

Сыныпта

 

Біздің топ

Біз мектепте не істейміз?

Мектеп қызметкерлері

 

Менің ойыншықтарым

 

Менің сүйікті ойыншығым

 

Алтын күз

Математика негіздері

-Кеңістікті бағдарлау. Кеңістік туралы түсініктерді бекіту: заттарды кеңістікте орналастыру (сол жақта, оң жақта, жоғарыда, төменде);

Кеңістікті бағдарлау

Қағазда парағын бағдарлай білуді бекіту

Қағаз бетінде бағдарлау

-Заттарды кеңістікте орналастыру.

Берілген бағытта,оны белгі бойынша өзгерте отырып,бағдарлауын қалыптастыру.

 

 

 

Кеңістікте және қағаз бетінде бағдарлау

-«Бір» сөзінің мағынасы, ол тек бір затты ғана емес, сондай-ақ жиынның бір бөлігі ретінде заттардың тобын білдіретінін түсіндіру.

Біреу-көп

Жиынды сапасы бойынша әртүрлі элементтерден құру,жиындарды бөліктерге бөлу және оларды қайта біріктіруБүтін жиын мен оның әр бөлігі арасында байланыс орнату,жиынның бөліктен үлкен екенін,бөліктің

Заттарды ортақ қасиеті бойынша топқа біріктіру.

Заттардың қасиеті

-Бүтін жиын мен оның әр бөлігі арасында байланыс орнату,жиынның бөліктен үлкен екенін,бөліктің жиыннан кіші екені,жиынның бөліктерін санау және элементтердің бір-біріне қатынасы негізінде салыстыру.

Заттарды ортақ қасиеті бойынша топқа біріктіру.

Заттардың қасиеті

- «Қанша?», «Нешінші?» сұрақтарын ажырату, оларға дұрыс жауап беру.

1саны және цифры

- саны кем затқа бір зат қосу арқылы теңсіздіктен теңдік немесе саны көп заттан біреуін алып тастау арқылы теңдіктен теңсіздік шығару

2 саны және цифры

-Теңдік туралы түсінік қалыптастыру, әртүрлі заттардан тұратын топтардың санын анықтау,

3 саны және цифры

-топтарды санау және салыстыру негізінде сандық мәндерді дұрыс жалпылау.

4 саны және цифры

-Заттардың саны олардың көлеміне, арасындағы қашықтыққа, пішінге, орналасуына, сондай-ақ санау бағытына байланысты емес екенін түсіндіру.

5 саны және цифры

Сандарды тура және кері санауға жаттықтыру

 

 

Мен 5-ке дейін санаймын

- Көрнекілік арқылы  6 санының пайда болуымен таныстыру,

 

 

6 саны және цифры

Қорша

ған ортамен таныс

тыру

-Табиғатпен таныстыру,себеп-салдарлық байланыстарды бақылау және түсіну

 

1.Жыл мезгіл

дері:жаз,күз.

Белгілері

-жыл құстары мен қыстайтын құстарды ажырата білу,құстардың пайдасы туралы білу,оларға қамқорлық жасау

 

 

2.Қыстап қалатын құстар және жыл құстары

- Нанға ұқыпты қарауға,бидайды өсіруге және өндіруге қатысатын адамдардың еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу

 

 

3.Нан дастарханға қалай келеді?

-үлкенді сыйлау,олардың еңбегін бағалау

 

 

4.Ауылдағы адам еңбегі

- Тірі және өлі табиғат құбылыстары туралы білімдерін кеңейту

 

 

5.Жанды және жансыз табиғат

 -Жануарлардың тірі тіршілік иесі екендігін бақылау және себеп-салдарлық байланыстарды ажырату

 

.

6.Жабайы жануарлардың тіршілігіндегі күзгі және қысқы өзгерістер

-Заттардың қандай материалдардан жасалғанын өз бетінше анықтау және талдау, олардың сапалары мен қасиеттерін сипаттау.

7.Заттар әлеміне саяхат

-экологиялық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру және табиғатта өзін қауіпсіз ұстау.

8.Отбасындағы мерекелер

-Өз өмірінің қауіпсіздігін түсіну және сақтау

 

9.Оттың пайдасы және зияны

Құрастыру

-Құрылыс материалдарынан құрастыру,

-конструктор бөлшектерінен құрастыру,

ауызша сипаттау бойынша ұсынылған тақырыпқа құрастыру,

- өз бетінше ойдан құрастыруға, құрдастарымен бірлесіп, шығармашылықпен құрастыруға баулу.

 

Сурет салу

-Жеке заттарды және бірдей заттарды қайталап салу,

 -бейнелеу арқылы сюжеттік композицияларды салу, -Сюжетті композицияларды салу кезінде әрбір затқа тән ерекшеліктерді беру,

-сурет салу олардың бір-біріне арақатынасын беру.

 

Мүсіндеу

-Заттық мүсіндеу.  

-Мүсінделген заттың, фигуралардың бетін тегістеуге үйрету.

-Бірнеше бөліктерден заттарды мүсіндеу,

-Мүсіндеуде оларды орналастыру, пропорцияларды сақтау, бөліктерді біріктіру.

 

Жапсыру

 Заттық жапсыру:

Текшеден дөңгелек пішін, тікбұрыштан бұрыштарын бүктеу арқылы сопақша пішіндерді қиып алуға, бұл тәсілді

-жемістерді,

-көгөністерді,

-гүлдерді,

-оюларды қиюда қолдану.

 

 

Музыка

 -Классикалық, халықтық және заманауи музыкамен таныстыру негізінде музыка мәдениетін қалыптастыру.

1.Білімің-бұлағың

-Музыка тыңдау. Балаларды шығармалардың эмоционалды мазмұнын, олардың сипатын, көңіл-күйін, динамикалық ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету.

2.Білімің-бұлағың

-Музыкалық шығармаға көзқарасын білдіру, оның сипаты, мазмұны туралы айту.

3.Нота үйренейік

-Музыканың сипатын бейненің мазмұнымен, оның көңіл-күйімен байланыстыра білуді қалыптастыру.

4.Нота үйренейік

-Өмірдің кейбір құбылыстарын бейнелеу тәсілі ретінде әлемдік және қазақ музыка өнерінің шығармаларымен таныстыру.

5.Көңілді ырғақтар

-Музыкалық шығармалардың жанрларын ажыратуға (ән, күй, марш, би) үйрету.

6.Көңілді ырғақтар

-Шығармалардың жеке фрагменттері бойынша (кіріспе, қорытынды, музыкалық фразалар) әуендерді тану арқылы музыканы есте сақтауды жетілдіру.

7.Біздің аспаптар

-Лирикалық, вальс ырғағындағы баяу әуендерді қабылдау, әннің (шығарманың) сипатына сәйкес би қимылдарын орындай білу, әннің қарқынының өзгеруін байқау, шығармаларды сипаттай білу

8.Біздің аспаптар

             

 

 

 

 

 

 

 


Текст