Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2024 - 2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған
іс-әрекеттің перспективалық жоспары
Білім беру ұйымы Сейфуллин ауылының ЖОББМ
Топ/сынып мектепалды сыныбы
Балалардың жасы 5-6 жас
Жоспардың құрылу кезеңі 2024-2025 оқу жылы қыркүйек айы
Айы |
Ұйымдастырыл ған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
Тақырып |
|||
қыркүйек |
Дене шынық тыру |
Негізгі қимылдар. - Жүру: сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүру; |
1.Спортзал |
|||
- Аяқтың ұшымен, аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру; |
2.Спортзалда ойнаймыз |
|||||
-Тізені жоғары көтеріп жүру, заттардан бір қырымен аттап жүру; |
3.Денсаулықтың құпиялары |
|||||
-Белгі бойынша басқа бағытқа бұрылып жүру, қолдың бастапқы қалыптарын өзгерте отырып, әртүрлі қарқында секіргіштен аттап жүру; |
4.Күлкі сыйла |
|||||
-Ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, шашырап жүру; |
5.Біз күшті және ержүрекпіз |
|||||
-Заттардың, кегльдердің арасымен, жіптерден аттап жүру; |
6.Мен ойнағанды жақсы көремін |
|||||
- Қосалқы қадаммен алға қарай жүру. |
7.Керуен |
|||||
-Тепе-теңдікті сақтау: заттардан аттап жүру, |
8.Бадминтон, футбол |
|||||
-Шектелген жазықтықтың үстімен қосалқы қадаммен, аяқтың ұшымен жүру; |
9.Күзгі орманда |
|||||
-Скамейканың үстіне қойылған текшелерден аттап жүру, |
10.Ұлттық ойындар
|
|||||
-арқан бойымен бір қырымен, қосалқы қадаммен (өкшені арқанға, аяқ ұшын еденге қою) жүру, |
11.Қалай спортшы болуға болады? |
|||||
- Әр қадам сайын допты алдынан немесе артынан қолдан-қолға ауыстыра отырып, кедір-бұдыр тақтай, гимнастикалық скамейка бойымен жүру; |
12.Менің сүйікті жануарларым |
|||||
- Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Адам ағзасы және оның қызметінің ерекшеліктері туралы түсініктерді кеңейту. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: дұрыс тамақтану, қимылдар, ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. |
13.Дене қабілеттерін дамыту |
|||||
Сөйлеуді дамыту |
Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. -Ана тіліндегі дауысты және айтылуы және дыбысталуы ұқсас дауыссыз б-п, г-ғ, к-қ, ж-ш, з-с, н-ң, р-лдыбыстарды дұрыс, анық айтуды үйрету. |
1.Алғашқы күн |
||||
-Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). |
Менің досым |
|||||
-Артикуляциялық жаттығулар жасау. |
Менің сүйікті ойыншығым |
|||||
-Сөйлеуде интонациялық мәнерлілік құралдарын қолдану: |
Күз бояуы |
|||||
- Дауыс қарқынын, логикалық үзіліс пен екпінді реттеу. |
Менің атам |
|||||
- Сөздік қор. Балалардың сөздік қорын тұрмыстық заттарды білдіретін зат есімдермен, заттардың қасиеттері мен сапасын сипаттайтын сын есімдермен, адамдардың қарым-қатынасын, олардың еңбекке қатынасын білдіретін үстеулермен байыту. |
Қорыққанға қос көрінеді |
|||||
-Сөйлегенде көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолдану, белгілі бір затқа белгілерді, әрекеттерді және берілген әрекетке заттарды таңдай білу. |
Отбасының күзгі еңбегі |
|||||
-Алуан түрлі заттарды сипаттауға, қарым-қатынас жасауға қажетті сөздерді қолдану және түсіну, оларды сөйлегенде белсенді қолдану дағдыларын қалыптастыру. |
Күзгі жапырақтар |
|||||
Көркем әдебиет |
-Балаларды қол жетімді көркем шығармалар мен фольклорға, театр әлеміне баулу,
|
Білімің-бұлағың |
||||
- Әдеби шығармаларды эмоционалды қабылдауына ықпал ету, олардың мазмұнын түсіну, |
Бәрі бар бақшада |
|||||
- Жанрларды (ертегі, әңгіме, өлең) ажырату, тілдің көркемдігін сезіну (эпитеттер, сипаттамалар, образды сөздер), шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетін бағалау. |
Күз-жомарт |
|||||
-Шығарма мазмұнын сюжеттің бірізділігін сақтай отырып, эмоциямен, қисынды қайталап айтып беру, |
Ас атасы-нан |
|||||
- Диалогтік сөйлеуді дамыту, кейіпкерлерге және олардың әрекеттеріне өз көзқарасын білдіру. |
Тату доспыз бәріміз |
|||||
-Әдеби кейіпкердің белгілі бір әрекетін өзінің қалай қабылдағаны туралы айту, кейіпкерлердің жасырын әрекетін түсіну.
|
Кішкентай бағбан |
|||||
-Өлеңді жатқа, мәнерлеп, интонациямен айту. Көркем шығарманы рөлдерге бөліп, сахналау, рөлдерде кейіпкердің көңіл күйі мен мінезін, бейненің қимылын, интонациясы мен мимикасын беру, қойылымдағы өзінің рөлін мәнерлі дербес орындау. |
Жемістер жыры |
|||||
-Айналасында болып жатқан оқиғаларға өзінің көзқарасын білдіруге құлшынысын дамыту, сөйлегенде мақал-мәтелдерді қолдануға баулу. |
Мақтақыз бен мысық |
|||||
Сауат ашу негіздері |
-Әрбір сөздің мағынасы болатыны туралы түсінік қалыптастыру |
Дыбыс |
||||
-Сөздің мағынасына қызығушылыққа баулу. |
Дыбыс пен сөз |
|||||
- Сөздерді дыбыстық талдау: |
Сөз |
|||||
-Сөйлем туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру, |
Сөз.Сөздің мағынасы |
|||||
-Сөйлем сөздерден тұратынын түсіну.
|
Біз дыбыс пен сөз туралы не білеміз? |
|||||
- Сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау. |
Дауысты дыбыстар |
|||||
- сөйлем сөздерден тұратынын түсіну. |
Дауысты дыбыстар |
|||||
-сөйлемдегі сөздердің ретін, санын анықтау. |
Дауысты дыбыстар |
|||||
- Берілген сөзге сөйлем құрастыру. |
Дауысты дыбыстарды бекіту |
|||||
- Дауыссыз дыбыстарды анықтау.Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру. |
Дауыссыз дыбыстардың жасалуы |
|||||
-Сөйлемді ауызша талдау.Жазу парағында бағдарлай білу, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажырата білуге үйрету. |
Біз нені үйрендік? |
|||||
-Жай сөйлемдерді сөздерге бөлу.Геометриялық фигуралардың, көгөністер, жеміс-жидектердің дайын суреттерінің сыртын шетке шығармай бастыру, бояу. |
Біз нені үйрендік,нені білдік? |
|||||
-Сөйлемдегі сөздердің ретін, санын анықтау. |
Дауыссыз дыбыстар |
|||||
Қазақ тілі |
-Тілдік дамытушы орта. Ауызекі сөйлеуді қарым-қатынас құралы ретінде дамыту. -Балалардың қоршаған ортаға өзінің қарым-қатынасын білдіруге, ауызекі сөйлеуде мақал-мәтелдерді, көркем сөздерді қолдануына қолдау көрсету, ынталандыру. - Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Тілдік және артикуляциялық аппаратты, тыныс алуды және таза дикцияны дамыту, -Қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ, ң, һ дыбыстарын, осы дыбыстардан тұратын сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. -Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). -Туыстық қарым-қатынасты («бауыр», «немере», «шөбере», «ағайын», «туысқан», «жеті ата») білдіретін сөздерді үйрету. Өзінің бауырлары, туыстары, ағайындары, татулық, жақындық, отбасылық мерекелер, салт-дәстүрлер туралы айтуға баулу. -Шағын өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар,тақпақтар жаттату, жұмбақтар шешкізу. -Балаларды шешендік өнерге, айтыс өнеріне баулу. |
Менің мектебім Сыныпта
Біздің топ Біз мектепте не істейміз? Мектеп қызметкерлері
Менің ойыншықтарым
Менің сүйікті ойыншығым
Алтын күз |
||||
Математика негіздері |
-Кеңістікті бағдарлау. Кеңістік туралы түсініктерді бекіту: заттарды кеңістікте орналастыру (сол жақта, оң жақта, жоғарыда, төменде); |
Кеңістікті бағдарлау |
||||
Қағазда парағын бағдарлай білуді бекіту |
Қағаз бетінде бағдарлау |
|||||
-Заттарды кеңістікте орналастыру. Берілген бағытта,оны белгі бойынша өзгерте отырып,бағдарлауын қалыптастыру.
|
Кеңістікте және қағаз бетінде бағдарлау |
|||||
-«Бір» сөзінің мағынасы, ол тек бір затты ғана емес, сондай-ақ жиынның бір бөлігі ретінде заттардың тобын білдіретінін түсіндіру. |
Біреу-көп |
|||||
Жиынды сапасы бойынша әртүрлі элементтерден құру,жиындарды бөліктерге бөлу және оларды қайта біріктіруБүтін жиын мен оның әр бөлігі арасында байланыс орнату,жиынның бөліктен үлкен екенін,бөліктің |
Заттарды ортақ қасиеті бойынша топқа біріктіру. Заттардың қасиеті |
|||||
-Бүтін жиын мен оның әр бөлігі арасында байланыс орнату,жиынның бөліктен үлкен екенін,бөліктің жиыннан кіші екені,жиынның бөліктерін санау және элементтердің бір-біріне қатынасы негізінде салыстыру. |
Заттарды ортақ қасиеті бойынша топқа біріктіру. Заттардың қасиеті |
|||||
- «Қанша?», «Нешінші?» сұрақтарын ажырату, оларға дұрыс жауап беру. |
1саны және цифры |
|||||
- саны кем затқа бір зат қосу арқылы теңсіздіктен теңдік немесе саны көп заттан біреуін алып тастау арқылы теңдіктен теңсіздік шығару |
2 саны және цифры |
|||||
-Теңдік туралы түсінік қалыптастыру, әртүрлі заттардан тұратын топтардың санын анықтау, |
3 саны және цифры |
|||||
-топтарды санау және салыстыру негізінде сандық мәндерді дұрыс жалпылау. |
4 саны және цифры |
|||||
-Заттардың саны олардың көлеміне, арасындағы қашықтыққа, пішінге, орналасуына, сондай-ақ санау бағытына байланысты емес екенін түсіндіру. |
5 саны және цифры |
|||||
Сандарды тура және кері санауға жаттықтыру
|
Мен 5-ке дейін санаймын |
|||||
- Көрнекілік арқылы 6 санының пайда болуымен таныстыру,
|
6 саны және цифры |
|||||
Қорша ған ортамен таныс тыру |
-Табиғатпен таныстыру,себеп-салдарлық байланыстарды бақылау және түсіну
|
1.Жыл мезгіл дері:жаз,күз. Белгілері |
||||
-жыл құстары мен қыстайтын құстарды ажырата білу,құстардың пайдасы туралы білу,оларға қамқорлық жасау
|
2.Қыстап қалатын құстар және жыл құстары |
|||||
- Нанға ұқыпты қарауға,бидайды өсіруге және өндіруге қатысатын адамдардың еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу
|
3.Нан дастарханға қалай келеді? |
|||||
-үлкенді сыйлау,олардың еңбегін бағалау
|
4.Ауылдағы адам еңбегі |
|||||
- Тірі және өлі табиғат құбылыстары туралы білімдерін кеңейту
|
5.Жанды және жансыз табиғат |
|||||
-Жануарлардың тірі тіршілік иесі екендігін бақылау және себеп-салдарлық байланыстарды ажырату
. |
6.Жабайы жануарлардың тіршілігіндегі күзгі және қысқы өзгерістер |
|||||
-Заттардың қандай материалдардан жасалғанын өз бетінше анықтау және талдау, олардың сапалары мен қасиеттерін сипаттау. |
7.Заттар әлеміне саяхат |
|||||
-экологиялық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру және табиғатта өзін қауіпсіз ұстау. |
8.Отбасындағы мерекелер |
|||||
-Өз өмірінің қауіпсіздігін түсіну және сақтау
|
9.Оттың пайдасы және зияны |
|||||
Құрастыру |
-Құрылыс материалдарынан құрастыру, -конструктор бөлшектерінен құрастыру, ауызша сипаттау бойынша ұсынылған тақырыпқа құрастыру, - өз бетінше ойдан құрастыруға, құрдастарымен бірлесіп, шығармашылықпен құрастыруға баулу. |
|
||||
Сурет салу |
-Жеке заттарды және бірдей заттарды қайталап салу, -бейнелеу арқылы сюжеттік композицияларды салу, -Сюжетті композицияларды салу кезінде әрбір затқа тән ерекшеліктерді беру, -сурет салу олардың бір-біріне арақатынасын беру. |
|
||||
Мүсіндеу |
-Заттық мүсіндеу. -Мүсінделген заттың, фигуралардың бетін тегістеуге үйрету. -Бірнеше бөліктерден заттарды мүсіндеу, -Мүсіндеуде оларды орналастыру, пропорцияларды сақтау, бөліктерді біріктіру. |
|
||||
Жапсыру |
Заттық жапсыру: Текшеден дөңгелек пішін, тікбұрыштан бұрыштарын бүктеу арқылы сопақша пішіндерді қиып алуға, бұл тәсілді -жемістерді, -көгөністерді, -гүлдерді, -оюларды қиюда қолдану. |
|
||||
Музыка |
-Классикалық, халықтық және заманауи музыкамен таныстыру негізінде музыка мәдениетін қалыптастыру. |
1.Білімің-бұлағың |
||||
-Музыка тыңдау. Балаларды шығармалардың эмоционалды мазмұнын, олардың сипатын, көңіл-күйін, динамикалық ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. |
2.Білімің-бұлағың |
|||||
-Музыкалық шығармаға көзқарасын білдіру, оның сипаты, мазмұны туралы айту. |
3.Нота үйренейік |
|||||
-Музыканың сипатын бейненің мазмұнымен, оның көңіл-күйімен байланыстыра білуді қалыптастыру. |
4.Нота үйренейік |
|||||
-Өмірдің кейбір құбылыстарын бейнелеу тәсілі ретінде әлемдік және қазақ музыка өнерінің шығармаларымен таныстыру. |
5.Көңілді ырғақтар |
|||||
-Музыкалық шығармалардың жанрларын ажыратуға (ән, күй, марш, би) үйрету. |
6.Көңілді ырғақтар |
|||||
-Шығармалардың жеке фрагменттері бойынша (кіріспе, қорытынды, музыкалық фразалар) әуендерді тану арқылы музыканы есте сақтауды жетілдіру. |
7.Біздің аспаптар |
|||||
-Лирикалық, вальс ырғағындағы баяу әуендерді қабылдау, әннің (шығарманың) сипатына сәйкес би қимылдарын орындай білу, әннің қарқынының өзгеруін байқау, шығармаларды сипаттай білу |
8.Біздің аспаптар |
|||||