"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі  Сейфуллин ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразовательная школа села Сейфуллино отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

https://www.instagram.com/seifullinortamektebi/

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Даму карта 2024-20245 оқу жылы

6                                                                                                              Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланың аты-жөні   Абай Раййан    11.05.2020

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын орталығы

Тобы: Ересек топ  2024-2025 оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылығын ояту; спорттық ойындардың элементтерін орындату; педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындату;

Қимылы шапшаң, балалармен тіл табыса алады.

Тапсырманы жақсы орындайды.Зейін аударады

ІІІ деңгей

Коммуникативтік дағдылары

Сұрақтарға жауап береді.Сөздерді толық айтады.

Сөздік қоры сұрақтарға бәріне анық жауап береді.

Жануарлар мен олардың төлдерін дауысынан ажырата алалады.

ІІІ деңгей

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету.

Түстерді айта алады. Геометриялық пішіндерді ажыратады.Есте сақтау қабілеті жақсы.

Қағаздан бірнеше пішіндерді жасай алу дағдысы қалыптасты.

ІІІ деңгей

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру.

Сурет бойынша байланыстырып жауап айтуға тырысады

Әнді әуенімен орандай алады

ІІІ деңгей

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету.

Сөздік қоры қысқа ғана жауап береді

Су,жер,ауа, күннің көзі туралы білімнің бекітеді

ІІІ деңгей

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

 

                                                                                    Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланың аты-жөні: Батыржан Хасан  28.01.2020             

Білім беру ұйымының атауы:  «Балауса» шағын  орталығы     

             Тобы: Ересек топ. 2024-2025  оқу жыл

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

жалпы дамыту жаттығуларын және негізгі қимылдарды жақсы жасайды.Ойындарға да белсене қатысады.

Орындық үстінде жүру барысында тепе-теңдікті сақтай алады .

Тапсырманы жақсы орындайды.Зейін аударады

Ш деңгей «жоғары

 

 

Коммуникативтік дағдылары

Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Өлең шумақтарды тез жаттап алады.

Өлең-таппақ жаттаудағы есте сақтау қабілетін игері

дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтад

Ш деңгей «жоғары

 

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету.

1-5 сандарды оң және теріс тезтез санайды.

«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ажыратады

Ш деңгей «жоғары

 

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Берілген суреттерді таза,ұқыпты бояп,жапсыру мен мүсіндеу жұмыстарын жақсы орындайды.

Үздік сызықтарды қосып,сызу манерасын игерді.

Әнді әуенімен орандай алады

Ш деңгей «жоғары

 

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету.

Мамандық түрлері танып ажырата алу дағдысы қалыптасты .

Су,жер,ауа, күннің көзі туралы білімнің бекітеді

Ш деңгей «жоғары

 

 

 

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

             

                      

 

                                                                                  Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні; Мұтағара Дилан   25.08.2020.

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: Ересек топ. 2024-2025  оқу жылы                                                                       

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылығын ояту; спорттық ойындардың элементтерін орындату; педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындату;

Орындық үстінде жүру барысында тепе-теңдікті сақтай алады

өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді

Ш деңгей «жоғары

 

Коммуникативтік дағдылары

Суреттер бойынша әңгімелер құрастырып,сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Түстерді, ойыншықтардың аттарын атай алады.

Өлең-таппақ жаттаудағы есте сақтау қабілетін игереді.

Жануарлар мен олардың төлдерін дауысынан ажырата алалады.

Ш деңгей «жоғары

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету.

Түстерді ажыратады,санайды геометриялық пішіндерді ажыратады.

Қағаздан бірнеше пішіндерді жасай алу дағдысы қалыптасты.

Ш деңгей «жоғары

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру.

Сұраққа жауап беру арқылы сөйлейді

мүсіндеуді қызығушылықпен орындайды

Ш деңгей «жоғары

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Суреттер бойынша әңгімелер құрастырып,сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Орыс тілінде түстерді, ойыншықтардың аттарын атай алады.

Сөздік қоры дамыған

табиғат құбылыстарын атайды және ажыратады

Ш деңгей «жоғары

 

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

 

                                                                                                                                       Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні : Қуандық Абдурахман                       

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: Кіші  топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүру білуді, белгі бойынша заттардан бір қырымен аттап жүруді, жүруде тепе-теңдікті сақтай алуды жетілдіру

ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын ӛзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүруді жаттықтыру.

екі дөңгелекті велосипед, самокат тебуді; спорттық ойындар мен жаттығуларда белсенділік танытуға дағдыландыру

Ш деңгей 

 

Коммуникативтік дағдылары

айтылуы және дыбысталуы ұқсас дауыссыз дыбыстарды анық айтаду үйрету, артикуляциялық жаттығуларды жасауға қызығушылық танытуды дамыту

Сөздерге дыбыстық талдау жасауды пысықтау. сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анық айтады

Кейіпкердің ерекшеліктерін жеткізу үшін мәнерлілік құралдарын қолдана алуын; кейіпкерлерге және олардың әрекеттеріне өз көзқарасын білдіре алады

IIдеңгей 

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажырата алуды, оларға дұрыс жауап бере білуді үйрету

әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алуды, жетілдіру (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы):

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,  жануарлар мен олардың

төлдерін атайды және ажыратады

IIдеңгей »

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

қайшы мен желімді дұрыс қолданады: геометриялық элементтерден құрастыра алуды, заттарды қазақ ою-өрнектерімен безендіре білуді дағдыландыру:

ертегілер мен әңгімелердің мазмұны бойынша сюжеттік композицияларды құра алуды пысықтау.

Мүсіндеуде қысу, тарту, басу тәсілдерін қолданады

IIдеңгей 

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

ұялы телефон, смартфон, компьютер, ғаламтор, теледидардың қолданылуын үйрету.

ненің «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» екенін түсінуі және ажыратуды жаттықтыру

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие

Ш деңгей «жоғары»

 

 

   Баланың жеке даму картасы      

Баланыңаты-жөні : Базарбек Ансаған                              

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: Кіші  топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

бір-бірден, шеңберге қайта тұруды, саптағы өз орнын табуды үйрету

өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді:

өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді

Ш деңгей «

 

Коммуникативтік дағдылары

қысқа әңгімелерді және ертегілерді мазмұндауды, заттар мен құбылыстардың белгілері мен сапасын ажыратуды үйрету

тұрмыстық электротехника заттарын таниды және ішінара таниды және атайды

дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтад

ІІ деңгей

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі әртүрлі және бірдей заттарды салыстыруды үйрету

«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ішінара ұғымдарды ажыратады

 

ІІ деңгей 

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

музыкалық шығарманы эмоциямен қабылдауды үйрету

Заттарды пішінін, түсін ескере отырып ішінара затқа сәйкес суретін салады

мүсіндеуді қызығушылықпен орындайды

ІІ деңгей 

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

ересектерге көмек көрсетуді үйрету

еңбек етуге ішінара қызығушылық танытады

табиғат құбылыстарын атайды және ажыратады

ІІ  деңгей 

 

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

 

                                                                                  Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланың аты-жөні:   Жанат Сержан  Туған жылы; 

Туған жылы:   05. сәуір  2020ж                                         

Білім беру ұйымының атауы:   «Балауса» шағын  орталығы    

Тобы : Ересек топ. 2024-2025оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

Киініп, шешіну  кезінде бастапқы  тәртіпке дағдыландыру. 

маңызды мүшелердің қызметін білуді, азық-түліктердің атауларын және оларды қолдану тәсілдерін үйрету

Өмірлік маңызы бар қимылдарды өздігінен орындай алуға жаттықтыру

 

Коммуникативтік дағдылары

Заттардың  атын, түсін,көлемін  білуге  үйрету

Үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасаубойынша жұмысын жалғастыру

Диалогтік сөйлеу, тілдесудің негізгі формасын меңгеруге. 2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізе алуға жаттықтыру

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Көру, есту  түйсігін  қабылдауға  үйрету

Қағаз бетінде бағдарлай білуді, апта күндерін, жыл мезгілдерін ретімен атауда жұмыс істеу.

Танымдық әрекет ретінде заттардың қасиеттері мен белгілерін қарастырад

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Ермексазбен  ұқыпты  жұмыс жасауға үйрету .

Ұжымдық жұмыстарды орындайды, өз ойы бойынша сурет салады

Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып, адам мен жануарлардың пішінін мүсіндейді

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Болады  болмайды, қауіпті  сөздерді  түсіндіру.

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргіз

Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың қарапайым тәсілдерін біледі

 

 

 

             

 

                    Баланың жеке даму картасы                           

Баланыңаты-жөні:  Жанайдар  Алихан ;  Туған жылы: 15.05.2020                        

Білім беру ұйымының атауы:  «Балауса » шағын орталығы     

Тобы: Ересек  топ  2024-2025 оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

Ойын элементтерін  біледі,  ережесін түсініп ойнайды

Спорттық жаттығуларды орындау техникасын ары қарай дамытып, үйретуді жалғастыру .

Өмірлік маңызы бар қимылдарды өздігінен орындай алуға жаттықтыру

Ш деңгей «

Коммуникативтік дағдылары

Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.

Құрдастарымен және ересектермен тілдік қарымқатынаста еркін сұхбаттасуға , өз сезімдері мен ойларын тілдік және тілдік емес құралдар арқылы жеткізуге үйрету;

Диалогтік сөйлеу, тілдесудің негізгі формасын меңгеруге. 2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізе алуға жаттықтыру

Ш деңгей

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету.

Қарапайы матеиатикалық есептерді шығару жолдарын үйрету

Танымдық әрекет ретінде заттардың қасиеттері мен белгілерін қарастырад

ІІ деңгей

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру.

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту,бірнеше бөліктерден өрнек құрастыруда жұмыс істеу

Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып, адам мен жануарлардың пішінін мүсіндейді

ІІ деңгей

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Суреттер бойынша әңгімелер құрастырып,сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Орыс тілінде түстерді, ойыншықтардың аттарын атай алады.

Туыстық байланыстар туралы түсініктерін және отбасы мүшелеріне өзінің жақсы көру сезімдерін білдіре алуға үйрету.;

Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың қарапайым тәсілдерін біледі.

Ш деңгей

 

                                                                                                

 

 

                                                                         Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні : Габдуллина Айсана                           

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: Кіші топ  2024-2025 оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларына және техникасына үйрету

Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытуды пысықтау

негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларына және техникасына ие

Ш деңгей «жоғары»

 

Коммуникативтік дағдылары

Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сөйлеу қарқыны,интонацияны сақтауды үйрету

Құрдастарымен ересектерімен қарым қатынасқа түсе алады,олардың өтініштерін орындауды үйрету

дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады

IIдеңгей «орташа»

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

«Көп» «біреу» «бір-бірден» ұғымдарын үйрету

5 көлемінде санай алады

Тәулік бөліктерін: таңертең, күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең, жылдам, баяу ұғымдарын атайды, өзіне қатысты кеңістіктегі заттардың орналасуын анықтай алады

IIдеңгей »

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сурет салу кезінде фломастерді,қарындашты, Қылқаламды еркін ұстай білед

Сурет салу техникасын игерге

Заттардың үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды үйретуді жалғастыру

IIдеңгей «орташа»

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Отбасы мүшелері,туралы әңгімелейді,оларға өзінің қарым қатынасын білдіреді

Өзі,туған елді мекенін атауды үйрету

отбасында ересектер мен өзінен кішілерге сыйластық және қамқорлық қарымқатынас танытуға дағдыландыру

Ш деңгей «жоғары»

 

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

 

 

                                                                        Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні : Жанат Асылым 17,05,2022                

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: Кіші  топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

бір-бірден, шеңберге қайта тұруды, саптағы өз орнын табуды үйрету

өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді:

өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді

Ш деңгей «

 

Коммуникативтік дағдылары

қысқа әңгімелерді және ертегілерді мазмұндауды, заттар мен құбылыстардың белгілері мен сапасын ажыратуды үйрету

тұрмыстық электротехника заттарын таниды және ішінара таниды және атайды

дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтад

Шдеңгей «жоғары»

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі әртүрлі және бірдей заттарды салыстыруды үйрету

«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ішінара ұғымдарды ажыратады

«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ажыратады:

ІІ деңгей 

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

музыкалық шығарманы эмоциямен қабылдауды үйрету

Заттарды пішінін, түсін ескере отырып ішінара затқа сәйкес суретін салады

мүсіндеуді қызығушылықпен орындайды

Шдеңгей «

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

ересектерге көмек көрсетуді үйрету

еңбек етуге ішінара қызығушылық танытады

табиғат құбылыстарын атайды және ажыратады

Ш деңгей «жоғары»

 

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

 

                                                                Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

           Баланыңаты-жөні: Қуандық Көркем  Туған жылы: 12.03.2020

          Білім беру ұйымының атауы: «Балауса» шағын  орталығы                   

          Тобы:Ересек  топ

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

Ойын элементтерін  біледі,  ережесін түсініп ойнайды

Таңертеңгі гимнастиканы орындауға қызығушылық танытады;

Денсаулық білім саласы бойынша шынықтыру және гигиеналық шараларды меңгерген.

Ш деңгей

Коммуникативтік дағдылары

Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Өлең шумақтарды тез жаттап алады.

Құрдастарымен және ересектермен тілдік қарым-қатынаста еркін сұхбаттасады, өз сезімдері мен ойларын тілдік және тілдік емес құралдар арқылы жеткізеді;

Негізгі ойды дұрыс жеткізеді,қатаң және ұяң дауссыздарды ажырата алады.

Ш деңгей

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету.

5 көлеміндегі сандарды біледі, оларды тура және кері санайды;

Геометриялық пішіндерді таниды, түрлі материалдардан заттарды құрастырады.

Ш деңгей

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету

Ұжымдық жұмыстарды орындайды, өз ойы бойынша сурет салады Адам мен жануарлардың пішінін мүсіндей алады және сюжетті суреттерді салады

Адам мен жануарлардың пішінін мүсіндей алады және сюжетті суреттерді салады

Ш деңгей

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету.

Туыстық байланыстар туралы түсінікке ие; отбасы мүшелеріне өзінің жақсы көру сезімдерін білдіре алады;

Тіршілік иелеріне жанашырлық танытадыды және Экология мен қоршаған орта туралы түсінігі орташа қалыптасқан

Ш деңгей

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

 

                                                                                     Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланың аты-жөні : Төлеуова Көзайым  Туған жылы: 12.07.2020                         

Білім беру ұйымының атауы:  «Балауса» шағын орталығы      

Тобы: Ересек топ

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылығын ояту; спорттық ойындардың элементтерін орындату; педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындату;

Командада ойнаудың қарапайым ережелерін сақтай біледі.

Гигиеналық шараларды,адамның дене құрылысы,маңызды мүшелері жайлы біледі

Ш деңгей

Коммуникативтік дағдылары

Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Өлең шумақтарды тез жаттап алады.

Ересектердің сөзін түсіне білуге. Сұрақтарды тыңдай, оларға жауап бере алуға дағдыландыру

 Таныс сюжеттер бойынша  сұрақтарға жауап береді.

Ш деңгей

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету.

Әртүрлі тәсілдерді қолдана отырып, құрылыс материалдарын қолдана біледі. Оның негізгі бөлшектерін біледі және атайды

Танымдық әрекет ретінде заттардың қасиеттері мен белгілерін қарастырады

ІІ деңгей

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру.

Екіге бүктелген симметриялы пішіндегі қағазды қияды; музыканың сипатына сәйкес қозғалады;

Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып ,адам мен жануарлардың пішінін мүсіндей алады

Ш деңгей

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету.

Арнайы көлік құралдарының атқаратын қызметін біледі; тұрмыстық техниканы пайдалану ережелерін игерген; дамыған

Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың қарапайым тәсілдерін біледі. Сөздік қоры жақсы дамыған

Ш деңгей

 

 

                                                                                                      Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні  Серікжан  Аиша  30.10.2021ж            

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: ортанғы топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылығын ояту; спорттық ойындардың элементтерін орындату; педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындату;

Ойынға белсенді. қимылы баяу

Сөздік қоры дамыған, ересек балалармен ойнайды.Қимылдарын қайталайды

ІІІ деңгей

Коммуникативтік дағдылары

Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Өлең шумақтарды тез жаттап алады.

Сөздік қоры орташа дамыған,сұраққа жауап береді.

Сөздік қоры орташа дамыған.Сұраққа жауап береді.

Ш деңгей

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету.

Түстерді ажыратады,санайды геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады,санайды геометриялық пішіндерді ажыратады

ІІ деңгей

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру.

Сұраққа жауап беру арқылы сөйлейді

Орташа меңгерген,аліде жұмыс жасау керек

Ш деңгей

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету.

Сөздік қоры дамыған

Сөздік қоры дамыған

Ш деңгей

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

                            

                                        Баланың жеке даму картасы                

Баланыңаты-жөні  Мәлік Мадина 16.11.2020ж                

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: ортанғы топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

Ересектермен бірге жаттығу жасауды үйрету.

Күнделікті таңғы гимнастикалық жаттығулар кезінде жалпы дамытушы дене жаттығуларын көбірек қолдан

Музыка әуені арқылы таңғы жаттығуларды қимыл-қозғалыс ойындарын ойнату арқылы қызығушылығын арттыру

ІІ деңгей «орташа»

 

Коммуникативтік дағдылары

Ертегінің мазмұнын тыңдай білуге,қысқаша айтып беруге үйрету

Түрлі тақырыпта айтылған ертегілердің мазмұнын суреттер арқылы тыңдату

Көрсетілген суреттерден өз ойымен ертегі айтуда сұрақжауап әдісін пайдалану

ІІ деңгей «орташа»

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Құрылыс материалдарымен конструкторлардың ірі бөлшектерін жинауға үйрету

Тақырыптық тапсырмаларға байланысты ойындарды әрдайым қолдану

Нақтылы материалдарға бағытталған жұмыс түрлерін жүргізу

ІІ деңгей «орташа»

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Түрлі пішіндерді біріктіру арқылы заттарды фланеграфта орналастыруды үйрету

Саусақ қол моторикасын жетілдіруге бағытталған жаттығу түрлерін орындату

Бала қызығушылығын ескере отырып ойын тапсырмаларын түрлендіре отырып тапсырмалар беру

ІІ деңгей «орташа»

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Балабақша, балабақша  қызметкерлері  туралы түсінік қалыптастыру

Балабақша ішілік серуен ұйымдастыру,таныстыру арқылы түсініктерін жетілдіру

Балабақша туралы көрнекі  материалдарымен жұмыстану

ІІ деңгей «орташа»

 

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

                          

 

                                                                                           Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні : Батыржан Елбала 05.07.2021ж          

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: ортанғы топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдардың түрлерін үйрету

Тіл ұстарту жаттығуларын кеңінен қолдану

Баланың қызығушылығын әуенмен белсендіріп отыру

ІІІ деңгей  

 

Коммуникативтік дағдылары

Дауысты дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алуды үйрету

Тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секіреді

Халық ауыз әдебиеті үлгілерін (жаңылтпаш,мақал-мәтелдер) пайдалану

ІІІ деңгей  

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Алмастырушы заттармен әрекет орындауға үйрету

Ойындар барысында алмастырушы заттарды үйлестіріп әрекет орындауға жетелеу

Заттармен әрекет орындауда үлгіге қарап жұмыстануда танымдық қабілетін жетілдіру

ІІІдеңгей  

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Музыкалық аспаптарды атау дағдылары мен түсініктерінқалыптастыру; (сылдырмақ, барабан, домбыра)

Мазмұнды суреттер көрсетіп,дыбыстарын үнтаспадан тыңдату арқылы қызығушылығын ояту

Нұсқау бойынша аспаптардың ырғағын соғу қабілеті бар

ІІІдеңгей  

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Қазақ халқының тұрмыстық  заттары туралы түсінік беру

Қазақ халқының тұрмыстық заттары  бейнеленген суреттер қарастыруға ыңталандыру

Қазақ халқының тұрмыстық туралы түсінігі бар,ойын әрекетінде  қажеттілігін көрсетуді игерді

ІІІ деңгей  

 

Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша  Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады.

                                                                 Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні : Қайрат Бейбарыс 22.04.2023ж           

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: кіші топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

Спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктер беру

Музыка әуені арқылы таңғы жаттуғулар,спорттық жаттығулар жасату арқылы қызығушылғын ояту

Спорттық жаттығулар туралы түсініктерін ойындар арқылы жалғастыру.

ІІІ деңгей  

 

Коммуникативтік дағдылары

Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алуға сурет көрсету арқылы жаттықтыру

Қысқа тақпақтарды қайталатуда дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету

Қысқа тақпақтарды жатқа айтуда дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтға үйретуді жалғастыру

ІІ деңгей  

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Құрылыс материалдарының және конструкторлардың ірі бөлшектерін құрастыруды үйрету

Құрастыру шығармашылығын дамытуда алдымен кірпіштерді пайдаланып қарапайым құрылыстар жасату

Құрастырылым ойындар ойнату арқылы құрылыс материалдарынан күрделі құрастырылымдар жасатуды үйретуді жалғастыру

ІІ деңгей  

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Мүсінделген пішіндерді өздеріне таныс заттармен салыстыра білуге үйрету

Мүсіндеуді үйретуде геометриялық пішіндері бар заттармен жұмыс жүргізу

Суреттермен жұмыстану арқылы мүсінделген пішіндерді суреттер ішінен таба алады

ІІ деңгей  

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Көлік құралдарын атауға үйрету

Көлік құралдары туралы көрнекі суреттер көрсетіп таныстыру

Көлік құралдары туралы көрнекі суреттер көрсетіп таныстыру

ІІ деңгей  

 

                                                                           Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні : Абу Дамир  25.11 2021ж                    

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: ортанғы топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

Спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктер беру

Жаттығуларды орындауда спортық құралдарды пайдалану

Бірлескен қимылды ойындардаы жиі ұйымдастыру

ІІІ деңгей  

 

Коммуникативтік дағдылары

Тақырыптарға байланысты сұрақтарға 1- 2 сөзден тұратын сөйлемдермен жауап беруге үйрету

«Дидактикалық ойындар» арқылы сұрақтарға 1-2 сөзбен жауап беруге бағыттау

Бейнекөрініс көрсету арқылы суреттерді 1-2 сөзбен сипаттап беруге үйретуді жалғастыру

ІІІ деңгей  

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша дұрыс таңдау және ажыратуды үйрету

Көкөністер мен жемістер олардың өсу ортасы туралы түсініктерін мазмұнды суреттер арқылы жетілдіру

Тақырыпқа байланысты зерттеу,тәжірибелерге қатыстыра отырып,сыртқы түрлері мен дәмдерін ажыратқызу.

ІІІ деңгей

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Музыка сипатына сәйкес қозғалуды үйрету

Музыкаға бала қызығушылығын оятуда жануарлардың қимылқозғалысын әуенмен келтіріп орындауды үйрету

Бала қабілетіне байланысты жәй әуеннен жылдам әуенге біртіндеп ауыстыру

ІІІ деңгей  

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдарының есімдерін атауды үйрету

Отбасы және отбасы ұғымы туралы түсінігін суреттер топтамасын қарау арқылы жетілдіру

Отбасы фото альбомдарын көрсетіп есімдерін сұрауда сұрақтарға қысқаша жауап береді

ІІІ деңгей  

 

                                                                  Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні : Жұмабек  Жандос 26.10 2020            

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: ортанғы топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

Шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй таныта білуді үйрету

Шынықтырушараларын өткізуде баланың қызығушылығын ояту жұмыстарын жүргізу.

Шынықтыру шараларын заттық жаттығулармен үйлестіру

ІІІ  деңгей  

 

Коммуникативтік дағдылары

3-4 сөзден тұратын сөйлемдерді айтып, ақпараттармен бөлісуге үйрету

3-4 сөзден тұратын сөйлемдерді айтып, ақпараттармен бөлісуге үйретуге «Дидактикалық ойындар»ойнату

Суреттер арқылы 3-4 сөзден тұратын сөйлемдерді айтуға үйретуді жалғастыру

ІІІ  деңгей  

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Көлік құралдарының, автомобиль бөліктерінің атауларын білуге үйрету

Қиынды суреттер,пазлдар құрастыру арқылы дайын болған көлік түрлерін айтқызып,таныстыру

Баланың қабылдау деңгейін назарға алып,қимылды ойындар ұйымдастыру арқылы тақырыпты меңгерту

ІІІ деңгей  

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сазбалшықтың кесегін алып алақан арасына салып илеуді үйрету

Мүсіндеудің жеңіл тәсілдерін үйретуді жалғастыру

Педагогтың ермексазбен жұмыстану іс-әрекетін бірге қайталап орындауға жетелеу

ІІІ  деңгей  »

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Мемлекеттік рәміздер туралы бастапқы түсінік беру

ҚР рәміздерінің суреттерін көрсетіп таныстыру. Олардың қалай қолданылатынын айтып көрсету.Құрметтуге тәрбиелеу

Мемлекеттік Рәміздер туралы бастапқы түсінігі бар, Суреттерін көрсетіп атауларын айта алады

ІІІ  деңгей  

 

                                                   Баланың жеке даму картасы     

Баланыңаты-жөні : Болат Айсұлтан  29,08,2022              

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: кіші топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

бір-бірден, шеңберге қайта тұруды, саптағы өз орнын табуды үйрету

өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді:

өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді

Ш деңгей  

 

Коммуникативтік дағдылары

қысқа әңгімелерді және ертегілерді мазмұндауды, заттар мен құбылыстардың белгілері мен сапасын ажыратуды үйрету

тұрмыстық электротехника заттарын таниды және ішінара таниды және атайды

дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтад

ІІ деңгей

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі әртүрлі және бірдей заттарды салыстыруды үйрету

«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ішінара ұғымдарды ажыратады

«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ажыратады:

ІІ деңгей

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

музыкалық шығарманы эмоциямен қабылдауды үйрету

Заттарды пішінін, түсін ескере отырып ішінара затқа сәйкес суретін салады

мүсіндеуді қызығушылықпен орындайды

ІІ деңгей  »

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

ересектерге көмек көрсетуді үйрету

еңбек етуге ішінара қызығушылық танытады

табиғат құбылыстарын атайды және ажыратады

ІІ деңгей  

 

                                                                                                    Баланың жеке даму картасы                                                                                                     

Баланыңаты-жөні : Зайкен Жанерке 22,01,2022               

Білім беру ұйымының атауы  «Балауса» шағын  орталығы      

Тобы: кіші топ  2024-2025  оқу жылы

Құзыреттіліктері

Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан )

Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір)

Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз )

Қорытынды

(баланың даму деңгейі сәйкес келеді)

Ш деңгей «жоғары

ІІ деңгей «орташа»

І деңгей «төмен»

Физикалық қасиеттері

негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларына және техникасына үйрету

Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытуды пысықтау

негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларына және техникасына ие

Ш деңгей «жоғары»

 

Коммуникативтік дағдылары

Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сөйлеу қарқыны,интонацияны сақтауды үйрету

Құрдастарымен ересектерімен қарым қатынасқа түсе алады,олардың өтініштерін орындауды үйрету

дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады

IIдеңгей «орташа»

 

Танымдық және зияткерлік дағдылары

«Көп» «біреу» «бір-бірден» ұғымдарын үйрету

5 көлемінде санай алады

Тәулік бөліктерін: таңертең, күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең, жылдам, баяу ұғымдарын атайды, өзіне қатысты кеңістіктегі заттардың орналасуын анықтай алады

IIдеңгей »

 

Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы

Сурет салу кезінде фломастерді,қарындашты, Қылқаламды еркін ұстай білед

Сурет салу техникасын игерге

Заттардың үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды үйретуді жалғастыру

IIдеңгей «орташа»

 

Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру

Отбасы мүшелері,туралы әңгімелейді,оларға өзінің қарым қатынасын білдіреді

Өзі,туған елді мекенін атауды үйрету

отбасында ересектер мен өзінен кішілерге сыйластық және қамқорлық қарымқатынас танытуға дағдыландыру

Ш деңгей «жоғары»

 

 

                            


Текст