6 Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Абай Раййан 11.05.2020
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: Ересек топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылығын ояту; спорттық ойындардың элементтерін орындату; педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындату; |
Қимылы шапшаң, балалармен тіл табыса алады. |
Тапсырманы жақсы орындайды.Зейін аударады |
ІІІ деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
Сұрақтарға жауап береді.Сөздерді толық айтады. |
Сөздік қоры сұрақтарға бәріне анық жауап береді. |
Жануарлар мен олардың төлдерін дауысынан ажырата алалады. |
ІІІ деңгей |
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету. |
Түстерді айта алады. Геометриялық пішіндерді ажыратады.Есте сақтау қабілеті жақсы. |
Қағаздан бірнеше пішіндерді жасай алу дағдысы қалыптасты. |
ІІІ деңгей |
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. |
Сурет бойынша байланыстырып жауап айтуға тырысады |
Әнді әуенімен орандай алады |
ІІІ деңгей |
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету. |
Сөздік қоры қысқа ғана жауап береді |
Су,жер,ауа, күннің көзі туралы білімнің бекітеді |
ІІІ деңгей |
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Батыржан Хасан 28.01.2020
Білім беру ұйымының атауы: «Балауса» шағын орталығы
Тобы: Ересек топ. 2024-2025 оқу жыл
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
|
Физикалық қасиеттері |
жалпы дамыту жаттығуларын және негізгі қимылдарды жақсы жасайды.Ойындарға да белсене қатысады. |
Орындық үстінде жүру барысында тепе-теңдікті сақтай алады . |
Тапсырманы жақсы орындайды.Зейін аударады |
Ш деңгей «жоғары
|
||
Коммуникативтік дағдылары |
Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Өлең шумақтарды тез жаттап алады. |
Өлең-таппақ жаттаудағы есте сақтау қабілетін игері |
дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтад |
Ш деңгей «жоғары
|
||
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету. |
1-5 сандарды оң және теріс тезтез санайды. |
«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ажыратады |
Ш деңгей «жоғары
|
||
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Берілген суреттерді таза,ұқыпты бояп,жапсыру мен мүсіндеу жұмыстарын жақсы орындайды. |
Үздік сызықтарды қосып,сызу манерасын игерді. |
Әнді әуенімен орандай алады |
Ш деңгей «жоғары
|
||
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету. |
Мамандық түрлері танып ажырата алу дағдысы қалыптасты . |
Су,жер,ауа, күннің көзі туралы білімнің бекітеді |
Ш деңгей «жоғары
|
|
|
|
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
|||||
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні; Мұтағара Дилан 25.08.2020.
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: Ересек топ. 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылығын ояту; спорттық ойындардың элементтерін орындату; педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындату; |
Орындық үстінде жүру барысында тепе-теңдікті сақтай алады |
өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді |
Ш деңгей «жоғары
|
Коммуникативтік дағдылары |
Суреттер бойынша әңгімелер құрастырып,сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Түстерді, ойыншықтардың аттарын атай алады. |
Өлең-таппақ жаттаудағы есте сақтау қабілетін игереді. |
Жануарлар мен олардың төлдерін дауысынан ажырата алалады. |
Ш деңгей «жоғары
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету. |
Түстерді ажыратады,санайды геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Қағаздан бірнеше пішіндерді жасай алу дағдысы қалыптасты. |
Ш деңгей «жоғары
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. |
Сұраққа жауап беру арқылы сөйлейді |
мүсіндеуді қызығушылықпен орындайды |
Ш деңгей «жоғары
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Суреттер бойынша әңгімелер құрастырып,сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Орыс тілінде түстерді, ойыншықтардың аттарын атай алады. |
Сөздік қоры дамыған |
табиғат құбылыстарын атайды және ажыратады |
Ш деңгей «жоғары
|
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Қуандық Абдурахман
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: Кіші топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүру білуді, белгі бойынша заттардан бір қырымен аттап жүруді, жүруде тепе-теңдікті сақтай алуды жетілдіру |
ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын ӛзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүруді жаттықтыру. |
екі дөңгелекті велосипед, самокат тебуді; спорттық ойындар мен жаттығуларда белсенділік танытуға дағдыландыру |
Ш деңгей
|
Коммуникативтік дағдылары |
айтылуы және дыбысталуы ұқсас дауыссыз дыбыстарды анық айтаду үйрету, артикуляциялық жаттығуларды жасауға қызығушылық танытуды дамыту |
Сөздерге дыбыстық талдау жасауды пысықтау. сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анық айтады |
Кейіпкердің ерекшеліктерін жеткізу үшін мәнерлілік құралдарын қолдана алуын; кейіпкерлерге және олардың әрекеттеріне өз көзқарасын білдіре алады |
IIдеңгей
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажырата алуды, оларға дұрыс жауап бере білуді үйрету |
әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алуды, жетілдіру (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы): |
геометриялық пішіндерді таниды және атайды, жануарлар мен олардың төлдерін атайды және ажыратады |
IIдеңгей »
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
қайшы мен желімді дұрыс қолданады: геометриялық элементтерден құрастыра алуды, заттарды қазақ ою-өрнектерімен безендіре білуді дағдыландыру: |
ертегілер мен әңгімелердің мазмұны бойынша сюжеттік композицияларды құра алуды пысықтау. |
Мүсіндеуде қысу, тарту, басу тәсілдерін қолданады |
IIдеңгей
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
ұялы телефон, смартфон, компьютер, ғаламтор, теледидардың қолданылуын үйрету. |
ненің «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» екенін түсінуі және ажыратуды жаттықтыру |
Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие |
Ш деңгей «жоғары»
|
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Базарбек Ансаған
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: Кіші топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
бір-бірден, шеңберге қайта тұруды, саптағы өз орнын табуды үйрету |
өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді: |
өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді |
Ш деңгей «
|
Коммуникативтік дағдылары |
қысқа әңгімелерді және ертегілерді мазмұндауды, заттар мен құбылыстардың белгілері мен сапасын ажыратуды үйрету |
тұрмыстық электротехника заттарын таниды және ішінара таниды және атайды |
дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтад |
ІІ деңгей
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі әртүрлі және бірдей заттарды салыстыруды үйрету |
«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ішінара ұғымдарды ажыратады |
|
ІІ деңгей
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
музыкалық шығарманы эмоциямен қабылдауды үйрету |
Заттарды пішінін, түсін ескере отырып ішінара затқа сәйкес суретін салады |
мүсіндеуді қызығушылықпен орындайды |
ІІ деңгей
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
ересектерге көмек көрсетуді үйрету |
еңбек етуге ішінара қызығушылық танытады |
табиғат құбылыстарын атайды және ажыратады |
ІІ деңгей
|
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Жанат Сержан Туған жылы;
Туған жылы: 05. сәуір 2020ж
Білім беру ұйымының атауы: «Балауса» шағын орталығы
Тобы : Ересек топ. 2024-2025оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Киініп, шешіну кезінде бастапқы тәртіпке дағдыландыру. |
маңызды мүшелердің қызметін білуді, азық-түліктердің атауларын және оларды қолдану тәсілдерін үйрету |
Өмірлік маңызы бар қимылдарды өздігінен орындай алуға жаттықтыру |
|
Коммуникативтік дағдылары |
Заттардың атын, түсін,көлемін білуге үйрету |
Үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасаубойынша жұмысын жалғастыру |
Диалогтік сөйлеу, тілдесудің негізгі формасын меңгеруге. 2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізе алуға жаттықтыру |
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Көру, есту түйсігін қабылдауға үйрету |
Қағаз бетінде бағдарлай білуді, апта күндерін, жыл мезгілдерін ретімен атауда жұмыс істеу. |
Танымдық әрекет ретінде заттардың қасиеттері мен белгілерін қарастырад |
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Ермексазбен ұқыпты жұмыс жасауға үйрету . |
Ұжымдық жұмыстарды орындайды, өз ойы бойынша сурет салады |
Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып, адам мен жануарлардың пішінін мүсіндейді |
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Болады болмайды, қауіпті сөздерді түсіндіру. |
Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргіз |
Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың қарапайым тәсілдерін біледі |
|
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Жанайдар Алихан ; Туған жылы: 15.05.2020
Білім беру ұйымының атауы: «Балауса » шағын орталығы
Тобы: Ересек топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Ойын элементтерін біледі, ережесін түсініп ойнайды |
Спорттық жаттығуларды орындау техникасын ары қарай дамытып, үйретуді жалғастыру . |
Өмірлік маңызы бар қимылдарды өздігінен орындай алуға жаттықтыру |
Ш деңгей « |
Коммуникативтік дағдылары |
Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады. |
Құрдастарымен және ересектермен тілдік қарымқатынаста еркін сұхбаттасуға , өз сезімдері мен ойларын тілдік және тілдік емес құралдар арқылы жеткізуге үйрету; |
Диалогтік сөйлеу, тілдесудің негізгі формасын меңгеруге. 2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізе алуға жаттықтыру |
Ш деңгей |
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету. |
Қарапайы матеиатикалық есептерді шығару жолдарын үйрету |
Танымдық әрекет ретінде заттардың қасиеттері мен белгілерін қарастырад |
ІІ деңгей |
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. |
Үзік сызықтарды салу білігін бекіту,бірнеше бөліктерден өрнек құрастыруда жұмыс істеу |
Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып, адам мен жануарлардың пішінін мүсіндейді |
ІІ деңгей |
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Суреттер бойынша әңгімелер құрастырып,сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Орыс тілінде түстерді, ойыншықтардың аттарын атай алады. |
Туыстық байланыстар туралы түсініктерін және отбасы мүшелеріне өзінің жақсы көру сезімдерін білдіре алуға үйрету.; |
Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың қарапайым тәсілдерін біледі. |
Ш деңгей |
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Габдуллина Айсана
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: Кіші топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларына және техникасына үйрету |
Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытуды пысықтау |
негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларына және техникасына ие |
Ш деңгей «жоғары»
|
Коммуникативтік дағдылары |
Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сөйлеу қарқыны,интонацияны сақтауды үйрету |
Құрдастарымен ересектерімен қарым қатынасқа түсе алады,олардың өтініштерін орындауды үйрету |
дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады |
IIдеңгей «орташа»
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
«Көп» «біреу» «бір-бірден» ұғымдарын үйрету |
5 көлемінде санай алады |
Тәулік бөліктерін: таңертең, күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең, жылдам, баяу ұғымдарын атайды, өзіне қатысты кеңістіктегі заттардың орналасуын анықтай алады |
IIдеңгей »
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сурет салу кезінде фломастерді,қарындашты, Қылқаламды еркін ұстай білед |
Сурет салу техникасын игерге |
Заттардың үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды үйретуді жалғастыру |
IIдеңгей «орташа»
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Отбасы мүшелері,туралы әңгімелейді,оларға өзінің қарым қатынасын білдіреді |
Өзі,туған елді мекенін атауды үйрету |
отбасында ересектер мен өзінен кішілерге сыйластық және қамқорлық қарымқатынас танытуға дағдыландыру |
Ш деңгей «жоғары»
|
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Жанат Асылым 17,05,2022
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: Кіші топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
бір-бірден, шеңберге қайта тұруды, саптағы өз орнын табуды үйрету |
өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді: |
өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді |
Ш деңгей «
|
Коммуникативтік дағдылары |
қысқа әңгімелерді және ертегілерді мазмұндауды, заттар мен құбылыстардың белгілері мен сапасын ажыратуды үйрету |
тұрмыстық электротехника заттарын таниды және ішінара таниды және атайды |
дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтад |
Шдеңгей «жоғары»
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі әртүрлі және бірдей заттарды салыстыруды үйрету |
«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ішінара ұғымдарды ажыратады |
«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ажыратады: |
ІІ деңгей
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
музыкалық шығарманы эмоциямен қабылдауды үйрету |
Заттарды пішінін, түсін ескере отырып ішінара затқа сәйкес суретін салады |
мүсіндеуді қызығушылықпен орындайды |
Шдеңгей «
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
ересектерге көмек көрсетуді үйрету |
еңбек етуге ішінара қызығушылық танытады |
табиғат құбылыстарын атайды және ажыратады |
Ш деңгей «жоғары»
|
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні: Қуандық Көркем Туған жылы: 12.03.2020
Білім беру ұйымының атауы: «Балауса» шағын орталығы
Тобы:Ересек топ
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Ойын элементтерін біледі, ережесін түсініп ойнайды |
Таңертеңгі гимнастиканы орындауға қызығушылық танытады; |
Денсаулық білім саласы бойынша шынықтыру және гигиеналық шараларды меңгерген. |
Ш деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Өлең шумақтарды тез жаттап алады. |
Құрдастарымен және ересектермен тілдік қарым-қатынаста еркін сұхбаттасады, өз сезімдері мен ойларын тілдік және тілдік емес құралдар арқылы жеткізеді; |
Негізгі ойды дұрыс жеткізеді,қатаң және ұяң дауссыздарды ажырата алады. |
Ш деңгей |
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету. |
5 көлеміндегі сандарды біледі, оларды тура және кері санайды; |
Геометриялық пішіндерді таниды, түрлі материалдардан заттарды құрастырады. |
Ш деңгей |
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету |
Ұжымдық жұмыстарды орындайды, өз ойы бойынша сурет салады Адам мен жануарлардың пішінін мүсіндей алады және сюжетті суреттерді салады |
Адам мен жануарлардың пішінін мүсіндей алады және сюжетті суреттерді салады |
Ш деңгей |
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету. |
Туыстық байланыстар туралы түсінікке ие; отбасы мүшелеріне өзінің жақсы көру сезімдерін білдіре алады; |
Тіршілік иелеріне жанашырлық танытадыды және Экология мен қоршаған орта туралы түсінігі орташа қалыптасқан |
Ш деңгей |
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні : Төлеуова Көзайым Туған жылы: 12.07.2020
Білім беру ұйымының атауы: «Балауса» шағын орталығы
Тобы: Ересек топ
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылығын ояту; спорттық ойындардың элементтерін орындату; педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындату; |
Командада ойнаудың қарапайым ережелерін сақтай біледі. |
Гигиеналық шараларды,адамның дене құрылысы,маңызды мүшелері жайлы біледі |
Ш деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Өлең шумақтарды тез жаттап алады. |
Ересектердің сөзін түсіне білуге. Сұрақтарды тыңдай, оларға жауап бере алуға дағдыландыру |
Таныс сюжеттер бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Ш деңгей |
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету. |
Әртүрлі тәсілдерді қолдана отырып, құрылыс материалдарын қолдана біледі. Оның негізгі бөлшектерін біледі және атайды |
Танымдық әрекет ретінде заттардың қасиеттері мен белгілерін қарастырады |
ІІ деңгей |
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. |
Екіге бүктелген симметриялы пішіндегі қағазды қияды; музыканың сипатына сәйкес қозғалады; |
Қарапайым үйлесімділікті сақтай отырып ,адам мен жануарлардың пішінін мүсіндей алады |
Ш деңгей |
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету. |
Арнайы көлік құралдарының атқаратын қызметін біледі; тұрмыстық техниканы пайдалану ережелерін игерген; дамыған |
Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың қарапайым тәсілдерін біледі. Сөздік қоры жақсы дамыған |
Ш деңгей |
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні Серікжан Аиша 30.10.2021ж
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: ортанғы топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылығын ояту; спорттық ойындардың элементтерін орындату; педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындату; |
Ойынға белсенді. қимылы баяу |
Сөздік қоры дамыған, ересек балалармен ойнайды.Қимылдарын қайталайды |
ІІІ деңгей |
Коммуникативтік дағдылары |
Сұрақтарға толық жауап береді.Сөздерді толық айтады.Өлең шумақтарды тез жаттап алады. |
Сөздік қоры орташа дамыған,сұраққа жауап береді. |
Сөздік қоры орташа дамыған.Сұраққа жауап береді. |
Ш деңгей |
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Саны бойынша заттар тобын құруды үйрету. |
Түстерді ажыратады,санайды геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады,санайды геометриялық пішіндерді ажыратады |
ІІ деңгей |
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сурет салудың,мүсіндеудің,жапсырудың құралдарын пайдалануды үйрету.Өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. |
Сұраққа жауап беру арқылы сөйлейді |
Орташа меңгерген,аліде жұмыс жасау керек |
Ш деңгей |
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Құрдастарымен қарым‑қатынас жасауды үйрету. |
Сөздік қоры дамыған |
Сөздік қоры дамыған |
Ш деңгей |
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні Мәлік Мадина 16.11.2020ж
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: ортанғы топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Ересектермен бірге жаттығу жасауды үйрету. |
Күнделікті таңғы гимнастикалық жаттығулар кезінде жалпы дамытушы дене жаттығуларын көбірек қолдан |
Музыка әуені арқылы таңғы жаттығуларды қимыл-қозғалыс ойындарын ойнату арқылы қызығушылығын арттыру |
ІІ деңгей «орташа»
|
Коммуникативтік дағдылары |
Ертегінің мазмұнын тыңдай білуге,қысқаша айтып беруге үйрету |
Түрлі тақырыпта айтылған ертегілердің мазмұнын суреттер арқылы тыңдату |
Көрсетілген суреттерден өз ойымен ертегі айтуда сұрақжауап әдісін пайдалану |
ІІ деңгей «орташа»
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Құрылыс материалдарымен конструкторлардың ірі бөлшектерін жинауға үйрету |
Тақырыптық тапсырмаларға байланысты ойындарды әрдайым қолдану |
Нақтылы материалдарға бағытталған жұмыс түрлерін жүргізу |
ІІ деңгей «орташа»
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Түрлі пішіндерді біріктіру арқылы заттарды фланеграфта орналастыруды үйрету |
Саусақ қол моторикасын жетілдіруге бағытталған жаттығу түрлерін орындату |
Бала қызығушылығын ескере отырып ойын тапсырмаларын түрлендіре отырып тапсырмалар беру |
ІІ деңгей «орташа»
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Балабақша, балабақша қызметкерлері туралы түсінік қалыптастыру |
Балабақша ішілік серуен ұйымдастыру,таныстыру арқылы түсініктерін жетілдіру |
Балабақша туралы көрнекі материалдарымен жұмыстану |
ІІ деңгей «орташа»
|
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Батыржан Елбала 05.07.2021ж
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: ортанғы топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Негізгі қимылдардың түрлерін үйрету |
Тіл ұстарту жаттығуларын кеңінен қолдану |
Баланың қызығушылығын әуенмен белсендіріп отыру |
ІІІ деңгей
|
Коммуникативтік дағдылары |
Дауысты дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алуды үйрету |
Тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секіреді |
Халық ауыз әдебиеті үлгілерін (жаңылтпаш,мақал-мәтелдер) пайдалану |
ІІІ деңгей |
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Алмастырушы заттармен әрекет орындауға үйрету |
Ойындар барысында алмастырушы заттарды үйлестіріп әрекет орындауға жетелеу |
Заттармен әрекет орындауда үлгіге қарап жұмыстануда танымдық қабілетін жетілдіру |
ІІІдеңгей
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Музыкалық аспаптарды атау дағдылары мен түсініктерінқалыптастыру; (сылдырмақ, барабан, домбыра) |
Мазмұнды суреттер көрсетіп,дыбыстарын үнтаспадан тыңдату арқылы қызығушылығын ояту |
Нұсқау бойынша аспаптардың ырғағын соғу қабілеті бар |
ІІІдеңгей
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Қазақ халқының тұрмыстық заттары туралы түсінік беру |
Қазақ халқының тұрмыстық заттары бейнеленген суреттер қарастыруға ыңталандыру |
Қазақ халқының тұрмыстық туралы түсінігі бар,ойын әрекетінде қажеттілігін көрсетуді игерді |
ІІІ деңгей
|
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Қайрат Бейбарыс 22.04.2023ж
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: кіші топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктер беру |
Музыка әуені арқылы таңғы жаттуғулар,спорттық жаттығулар жасату арқылы қызығушылғын ояту |
Спорттық жаттығулар туралы түсініктерін ойындар арқылы жалғастыру. |
ІІІ деңгей
|
Коммуникативтік дағдылары |
Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алуға сурет көрсету арқылы жаттықтыру |
Қысқа тақпақтарды қайталатуда дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету |
Қысқа тақпақтарды жатқа айтуда дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтға үйретуді жалғастыру |
ІІ деңгей
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Құрылыс материалдарының және конструкторлардың ірі бөлшектерін құрастыруды үйрету |
Құрастыру шығармашылығын дамытуда алдымен кірпіштерді пайдаланып қарапайым құрылыстар жасату |
Құрастырылым ойындар ойнату арқылы құрылыс материалдарынан күрделі құрастырылымдар жасатуды үйретуді жалғастыру |
ІІ деңгей
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Мүсінделген пішіндерді өздеріне таныс заттармен салыстыра білуге үйрету |
Мүсіндеуді үйретуде геометриялық пішіндері бар заттармен жұмыс жүргізу |
Суреттермен жұмыстану арқылы мүсінделген пішіндерді суреттер ішінен таба алады |
ІІ деңгей
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Көлік құралдарын атауға үйрету |
Көлік құралдары туралы көрнекі суреттер көрсетіп таныстыру |
Көлік құралдары туралы көрнекі суреттер көрсетіп таныстыру |
ІІ деңгей
|
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Абу Дамир 25.11 2021ж
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: ортанғы топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктер беру |
Жаттығуларды орындауда спортық құралдарды пайдалану |
Бірлескен қимылды ойындардаы жиі ұйымдастыру |
ІІІ деңгей
|
Коммуникативтік дағдылары |
Тақырыптарға байланысты сұрақтарға 1- 2 сөзден тұратын сөйлемдермен жауап беруге үйрету |
«Дидактикалық ойындар» арқылы сұрақтарға 1-2 сөзбен жауап беруге бағыттау |
Бейнекөрініс көрсету арқылы суреттерді 1-2 сөзбен сипаттап беруге үйретуді жалғастыру |
ІІІ деңгей
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша дұрыс таңдау және ажыратуды үйрету |
Көкөністер мен жемістер олардың өсу ортасы туралы түсініктерін мазмұнды суреттер арқылы жетілдіру |
Тақырыпқа байланысты зерттеу,тәжірибелерге қатыстыра отырып,сыртқы түрлері мен дәмдерін ажыратқызу. |
ІІІ деңгей
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Музыка сипатына сәйкес қозғалуды үйрету |
Музыкаға бала қызығушылығын оятуда жануарлардың қимылқозғалысын әуенмен келтіріп орындауды үйрету |
Бала қабілетіне байланысты жәй әуеннен жылдам әуенге біртіндеп ауыстыру |
ІІІ деңгей
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдарының есімдерін атауды үйрету |
Отбасы және отбасы ұғымы туралы түсінігін суреттер топтамасын қарау арқылы жетілдіру |
Отбасы фото альбомдарын көрсетіп есімдерін сұрауда сұрақтарға қысқаша жауап береді |
ІІІ деңгей
|
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Жұмабек Жандос 26.10 2020
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: ортанғы топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
Шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй таныта білуді үйрету |
Шынықтырушараларын өткізуде баланың қызығушылығын ояту жұмыстарын жүргізу. |
Шынықтыру шараларын заттық жаттығулармен үйлестіру |
ІІІ деңгей
|
Коммуникативтік дағдылары |
3-4 сөзден тұратын сөйлемдерді айтып, ақпараттармен бөлісуге үйрету |
3-4 сөзден тұратын сөйлемдерді айтып, ақпараттармен бөлісуге үйретуге «Дидактикалық ойындар»ойнату |
Суреттер арқылы 3-4 сөзден тұратын сөйлемдерді айтуға үйретуді жалғастыру |
ІІІ деңгей
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
Көлік құралдарының, автомобиль бөліктерінің атауларын білуге үйрету |
Қиынды суреттер,пазлдар құрастыру арқылы дайын болған көлік түрлерін айтқызып,таныстыру |
Баланың қабылдау деңгейін назарға алып,қимылды ойындар ұйымдастыру арқылы тақырыпты меңгерту |
ІІІ деңгей
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сазбалшықтың кесегін алып алақан арасына салып илеуді үйрету |
Мүсіндеудің жеңіл тәсілдерін үйретуді жалғастыру |
Педагогтың ермексазбен жұмыстану іс-әрекетін бірге қайталап орындауға жетелеу |
ІІІ деңгей »
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Мемлекеттік рәміздер туралы бастапқы түсінік беру |
ҚР рәміздерінің суреттерін көрсетіп таныстыру. Олардың қалай қолданылатынын айтып көрсету.Құрметтуге тәрбиелеу |
Мемлекеттік Рәміздер туралы бастапқы түсінігі бар, Суреттерін көрсетіп атауларын айта алады |
ІІІ деңгей
|
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Болат Айсұлтан 29,08,2022
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: кіші топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
бір-бірден, шеңберге қайта тұруды, саптағы өз орнын табуды үйрету |
өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді: |
өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап жүреді |
Ш деңгей
|
Коммуникативтік дағдылары |
қысқа әңгімелерді және ертегілерді мазмұндауды, заттар мен құбылыстардың белгілері мен сапасын ажыратуды үйрету |
тұрмыстық электротехника заттарын таниды және ішінара таниды және атайды |
дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтад |
ІІ деңгей
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі әртүрлі және бірдей заттарды салыстыруды үйрету |
«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ішінара ұғымдарды ажыратады |
«бүгін», «кеше», «ертең» ұғымдарын ажыратады: |
ІІ деңгей
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
музыкалық шығарманы эмоциямен қабылдауды үйрету |
Заттарды пішінін, түсін ескере отырып ішінара затқа сәйкес суретін салады |
мүсіндеуді қызығушылықпен орындайды |
ІІ деңгей »
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
ересектерге көмек көрсетуді үйрету |
еңбек етуге ішінара қызығушылық танытады |
табиғат құбылыстарын атайды және ажыратады |
ІІ деңгей
|
Баланың жеке даму картасы
Баланыңаты-жөні : Зайкен Жанерке 22,01,2022
Білім беру ұйымының атауы «Балауса» шағын орталығы
Тобы: кіші топ 2024-2025 оқу жылы
Құзыреттіліктері |
Бастапқы бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( қазан‑желтоқсан ) |
Аралық бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( ақпан‑сәуір) |
Қорытынды бақылау жүйелері бойынша дамыту,түзету іс‑шаралары ( Маусым‑тамыз ) |
Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді) Ш деңгей «жоғары ІІ деңгей «орташа» І деңгей «төмен» |
Физикалық қасиеттері |
негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларына және техникасына үйрету |
Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытуды пысықтау |
негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларына және техникасына ие |
Ш деңгей «жоғары»
|
Коммуникативтік дағдылары |
Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сөйлеу қарқыны,интонацияны сақтауды үйрету |
Құрдастарымен ересектерімен қарым қатынасқа түсе алады,олардың өтініштерін орындауды үйрету |
дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады |
IIдеңгей «орташа»
|
Танымдық және зияткерлік дағдылары |
«Көп» «біреу» «бір-бірден» ұғымдарын үйрету |
5 көлемінде санай алады |
Тәулік бөліктерін: таңертең, күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең, жылдам, баяу ұғымдарын атайды, өзіне қатысты кеңістіктегі заттардың орналасуын анықтай алады |
IIдеңгей »
|
Шығармашылық дағдыларының,зерттеру іс‑әрекетінің дамуы |
Сурет салу кезінде фломастерді,қарындашты, Қылқаламды еркін ұстай білед |
Сурет салу техникасын игерге |
Заттардың үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды үйретуді жалғастыру |
IIдеңгей «орташа»
|
Әлеуметтік эмоциональды дағдыларды қалыптастыру |
Отбасы мүшелері,туралы әңгімелейді,оларға өзінің қарым қатынасын білдіреді |
Өзі,туған елді мекенін атауды үйрету |
отбасында ересектер мен өзінен кішілерге сыйластық және қамқорлық қарымқатынас танытуға дағдыландыру |
Ш деңгей «жоғары»
|