Білім беру ұйымы :Сейфуллин ауылының ЖОББМ
Топ/сынып :мектепалды сыныбы
Балалардың жасы :5-6 жас
Жоспар қай кезеңге жасалды: 02.09–06.09. 2024-2025 оқу жылы
Дүйсенбі 02.09 |
Сейсенбі 03.09 |
Сәрсенбі 04.09 |
Бейсенбі 05.09 |
Жұма 06.09 |
|
||||||
Балаларды қабылдау |
«Эхо» сәлемдесуі Мақсаты: топта сенім атмосферасын құруды жалғастыру; топтық үйлесімділік пен эмоционалды экспрессивтілікті, зейінді, реакция жылдамдығын дамыту. Әр бала өз атын айтады (Мысалы,Айгүл). Барлық басқа балалар, жаңғырық сияқты, оны қайталайды. ҚР Әнұранын тыңдау. (Қазақ тілі, қоршаған ортамен танысу) |
|
|||||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңестер |
Ата-аналармен балалардың қауіпсіздігі,денсаулығы, ауа-райы бойынша киім-кешек, балалардың көңіл-күйі, демалыс күндері туралы әңгімелесу |
|
|||||||||
Балалардың дербес әрекеті (аз қимылды ойындар, үстел ойындары, бейнелеу өнері, кітап қарастыру және т. б.) |
Ағымдағы күнге қызметті бірлесіп жоспарлау «Бізбен бірге болайық!» «Дамытушы лото» үстел ойыны. Трафарет және шаблондармен жұмыс. Кітаптардағы суреттерді қарау. «Гараж» құрылыс ойыны |
Аз қимылды ойын «Баяғы заманда қояндар өмір сүріпті». «Магниттік мозаика» үстел ойыны «Сиқырлы бояулар» палитрасындағы түстерді араластыру. Қолөнер бұйымдарын қарау. Табиғат бұрышындағы еңбек тапсырмалары |
Аз қимылды ойын «Мысық тырнағымен тырнайды» «Түрлі-түсті әлем» үстел ойыны. «Түрлі-түсті өрнектер» сурет салу техникасын жетілдіру. Көкөністер мен жемістердің муляждарын зерттеу |
«Лото» қауымдастығы» үстел ойыны. «Сиқырлы пластилин (мүсіндеу әдістерін дамыту). «Егін» тақырыбындағы тақырыптық суреттерді қарау. Лего-құрастыру бойынша жобалау |
Аз қимылды ойын «Әуе шары» шағын ұтқырлық ойыны «Сүйікті ертегілер»үстел ойыны. «Аппликация әлемі» (кенепте қазақ ою-өрнегін жасау). Қазақ халық ертегілеріне иллюстрацияларды қарастыру |
|
|||||
Таңертеңгілік жаттығу |
Таңертеңгілік жаттығулар кешені |
|
Утренний комплекс упражнений № 3 |
Утренний комплекс упражнений № 4 |
Утренний комплекс упражнений № 5 |
||||||
Ұйымдастырыл ған іс-әрекетке дайындық |
«Көңіл-күйіңізді айтыңыз» жаттығуы Мақсаты: сіздің көңіл-күйіңізді және басқа балалардың көңіл-күйін түсінуге үйрету. Артикуляциялық гимнастика «Күлімсіреу», «Тұмсық». Мақсаты: дыбысты дұрыс айтуды дамыту, ерінді күлімсіреп, алға қарай созу. |
«Мен өз балабақшамды жақсы көремін» дидактика лық ойыны Мақсаты:қарапайым қарапайым сөйлемдерді құрастыруда жаттығу. «Үйшік ашылады» артикуляциялық гимнастика Мақсаты: дыбысты дұрыс айтуды дамыту, ерінді күлімсіреп, алға қарай созу. |
«Үй» құрылыс материалымен ойын Мақсаты: қарапайым ғимараттар мен құрылыстарды құруды үйрету Саусақ ойыны «Отбасы» Артикуляциялық гимнастиканы кезектестіру «Күлімсіреу», «Тұмсық». «Үйшік ашылады» Мақсаты: дыбысты дұрыс айтуды дамыту, әртүрлі жаттығуларды кезектестіру мүмкіндігі |
Дидактикалық ойын «Мен кіммін?» Мақсаты: қарапайым тұжырымдар жасау қабілетін дамыту. Шарлармен ойнау «Су-джок» («Кірпі») Мақсаты: ми қыртысының сөйлеу аймақтарын ынталандыру. Саусақ гимнастикасы «Достық» Біздің топта ұлдар мен қыздар өзара дос (қолдың саусақтары өзара бірігеді) |
Дидактикалық ойын «Не жоғалды?» ойыншықтарды пайдалану Мақсаты: зат есімнің көпше түріндегі жаттығу. Зияткерлік ойын «Ол қайда?» Кеңістіктегі бағдар Мақсаты: балалардың санау дағдыларын жетілдіру; санды пәндер санымен салыстыруға үйрету |
|
|||||
Ұйымдастырыл ған іс-әрекет |
1.Сауат ашу негіздері Міндеттері:Әрбір сөздің мағынасы болатыны туралы түсінік қалыптастыру Тақырыбы:Дыбыс Балалар көңілді күйде шаттық шеңберіне тұрады.Өлеңді қимылымен айтып, қайталайды. Қуан шаттан, алақай, Қуанатын күн келді! Күліп шықты күн бүгін, Қайырлы таң, қайырлы таң, достарым! Балаларды жаңа басталатын «Сауат ашу негіздері»ұйымдастырылған іс-әрекетімен таныстыру және нені үйренетіндерін түсін діру. Үлестірмелі материалды көрсету, жұмыс дәптерімен жұмыс жасау үшін қолданылатын шартты белгілермен таныс тыру.Үстелде дұрыс отыруды, дұрыс қалам ұстауды үйрен. Сымбат ты мүсін тек әдемілік үшін емес, ол денсау лыққа пайдалы. Балалар, дыбыс деген не? Дыбыстар қандай болады?Табиғатта түрлі-түрлі дыбыстар бар.Үнтаспадан табиғатта кездесетін дыбыстарды тыңдау. Балалар, құстың шиқылдауы, желдің соғуы, жаңбырдың сылдыры, жапырақ тардың сыбдыры, иттің үруі, қойдың маңырауы бұлар табиғи жолмен жасалған дыбыстар. «Көрсет» ойын-жаттығуы. Жылан қалай ысылдайды? Қасқыр қалай ұлиды? Жапырақтар қалай сырдырлайды? Жаңбыр қалай тамшылайды? Ит қалай үреді? «Ненің дыбысы?»
2.Математика негіздері Міндеттері: Кеңістікті бағдарлау.Кеңістік туралы түсініктерді бекіту:заттарды кеңістіктеорналастыру сол жақта,оң жақта, жоғарыда,төменде. Тақырыбы:Кеңістікте бағдарлау. «Қайда барасың, нені табасың?»дидактика лық ойыны. Ойын мақсаты:ойын балаларды негізгі кеңіс тіктік бағыттарды (алға, артқа, оң жақ,сол жақ) анықтау және сөзбен айтуға, заттың кеңістік те орналасуын белгілеу үшін әртүрлікеңістіктік терминдерді (іші, үсті, арты, асты және т.б.) пайдалануға жаттық тыру үшін жүргізеді. Ойын барысы: Тәрбиешіойыншық тарды бөлменің әр жеріне тығып қояды. Мысалы: ойынбарысы бойынша көзделген орналасу орнының оң жағында аюды,сол жағында шкафтың артына қуыршақты, кілемнің алдына допты,артына мәшине ні.Балалардың бірін шақырып алып, Тәрбиеші оған былай дейді:Оң жаққабарсаң, аюды табасың,Сол жаққа барсаң,қуыршақ ты табасың.Алға қарай жүрсең, доптытабасың қарай жүрсең, мәшине Оған керісінше затты атайды,балалар оның да орналасуын атайды. Дəптерменжұмыс. . 3.Қоршаған ортамен таныстыру Міндеттері:Табиғатпен таныстыру,себеп-салдарлық байланыс тарды бақылау және түсіну. Тақырыбы:Жыл мезгілдері:жаз,күз. Үлестірмелі материал дармен танысу: шартты белгілермен,Ер Төстік тің достары: Саққұлақ (алыспенжақындағыны еститін тыңшы), Желаяқ (ұшқан құс, жүгірген аңды қуып жететін жүйрік), Қырағы (жердің асты-үстін көріп отыратын адам), Таусоғар (алып күштің иесі, тауды көтеретін күші бар) және Көлтауысар (бір көлдің суын ұрттап ішетін адам) есімді кейіпкерлермен танысады. жұмбақ : Алғашқысы суытады өлкені, Үшіншісі: «Көк теңізге бар», – дейді,Екіншісі жылытады жер көкті, ын 4.Дене шынықтыру Міндеттері:Негізгі қимылдар:жүру:сапта: бірбірден,екеуден,үшеуден жүру. Тақырыбы:Спорт. Спортзалда өздерін қалай ұстау керектігі туралы әңгіме. Спорт тық құрал-жабдықтар ды көріп, оларды зерттейді. Спорттық құрал-жабдықтар туралы жұмбақтардың шешуін табады. Бір тізбекке тұрғызады. . |
1.Сөйлеуді дамыту Міндеттері:Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Ана тіліндегі дауысты және айтылуы және дыбысталуы ұқсас дауыссыз б-п, г-ғ, к-қ, ж-ш, з-с, н-ң, р-л дыбыстар ды дұрыс, анық айтуды үйрету. Тақырыбы:Алғашқы күн. Тақтаға көркем сурет іліп, балалардан кімнің суретін көріп отырғандарын сұрау. «Бала» сөзі «Б» дыбысынан басталып тұр. Кәне, бәріміз бірге «Б» деп айтайық. Енді «П» дыбысын айтайық. "П" дыбысы парта сөзінде бірінші болып тұр. Екі дыбыс бір-біріне өте ұқсас дыбыстар. «Б» мен «П» дыбыстарының дұрыс артикуляциясы мынандай: «Б» – «П» дыбыстары кішкене тіл ашық тұрып, дем ауыз арқылы қатты жұмылған еріндердің кілт ашылуынан сыртқа шығу нәтижесінде жасалады.балаларға "б","п" дыбысынан басталатын сөздер ойлап айтқызу. Ба-ба-ба-бала. Бо-бо-бо-бота Бө-бө-бө-бөрік. Табыл-дабыл. Бақа-бақбақ балаларға «бала», «парта», «бақа», «бақбақ» сөздеріне сөйлем құрату. Сөздерді дыбысталуы бойынша салыстыру Клуб, штаб, араб, куб; Мектеп, кәсіп, ғажайып, доп, нәсіп. «Б» ұяң – дауыссыз, ал «п» дыбысы – қатаң дауыссыз. Жел өлеңін оқу. Көк теңіздей тербейсің Дәйім соғып тұрасың. Жел теңіздей шарлайды Кемеге тыным бермейді. Толқынмен бірге аунайды. Желкендерді кернейді. Жаңылтпаш жаттау Тебіншек ат – шегіншек. Шегіншек ат – тебіншек.
2. Математика негіздері Міндеттері: Қағазда пара ғын бағдарлай білуді бекіту Тақырыбы:Қағаз бетінде бағдарлау.Ойындық жағдаят.Сырыммен Əлияның балаларға «Ойыншық қай жерде?» ойын. Дəптермен жұмыс. 1-тапсырма. Балалар мәтінді тыңдайды .Оң қолыңды жоғары көтер. Ортадағы жапырақтың түсі қандай? Жасыл түсті жапырақтың айналасын дағыларды көрсетілген түспен боя. 2-тапсырма. Қолшатырларды берілген бағыт бойынша қарын даштардың түсіне сәйкес боя.1-тапсырмаға ұқсас орындалады, сонымен қатар балалардан тапсырма ны орындау алдында шартты белгілерді «оқуды»сұрайды. 3-тапсырма.Суреттерді түймедақ үстінде, ал жапырақ астында; жапырақ үстінде, ал қызғалдақ астында болатындай боя. Қағаздан кесілген түрлі түсті жапырақшаларды алып, оларды бірінің үстіне бірін қойып, одан әрі түсіндіреді: Содан кейін олардың орнын ауыстыра ды. Не өзгерді? Осыдан кейін балалар тапсырманы өз бетінше орындай алады. 3.Қазақ тілі Міндеттері: Тілдік дамытушы орта.Ауызекі сөйлеуді қарым-қатынас құралы ретінде дамыту Тақырыбы: Менің мектебім. Ғажайып сәт. Қуыршақтар – Сәуле мен Арман келеді. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Балалар, бірге амандасайықшы. Сәлеметсіз бе! Қуыршақтар: Сендерге қазақ тілін үйренуге көмектесеміз, алдағы жұмыстарыңа табыс тілейміз. Дидактикалық ойын: «Танысу». Балалар аттарын айтып, қуыршақпен танысады. Сенің атың кім? Менің атым – Рома. Менің атым – Вика. Менің атым – Арлан. Мынау – мектеп. (Айнаны қолымызға алып жаңа сөздерді қайталаймыз). Мынау не? Мынау – мектеп Біздің мектеп әдемі, кең, жарық және таза. Ә-ә-ә - әдемі, ң ң ң кең, қ қ қ жарық, таза. (Балалар сөздерді, сөйлемдерді қайталайды). Біздің мектеп қандай? Біздің мектеп әдемі, кең, жарық және таза. Дидактикалық ойын: «Аудармашы». Дидактикалық ойын: «Тыңда, көрсет, қайтала». (Балалардың есте сақтау қабілеттерін жетілдіру, тілдерін дамыту, қима суреттермен жұмыс). Мынау кім? Мынау – қыз. Қыз қайда келді? Қыз балабақшаға келді. Жұмыс дәптерімен жұмыс. Суретке қарап, мектеп туралы әңгімеле. Өзіңнің мектебің қандай? Мектепте саған не ұнайды? Мектепке баратын жолды тап. Қарындашпен сызып көрсет. 4.Музыка Міндеттері: Классикалық,халықтық және заманауи музыкамен таныстыру негізінде музыка мәдениетін қалыптастыру Тақырыбы:Білімің-бұлағың. Домбырада орындалатын күй жанрымен таныстыру, күйші-композитор Дәулет керей шығармашылығын таныстыру. Музыка тыңдау; «Қосалқа» Дәулеткерей Ән айту:«Білімің-бұлағың» Музыкалық-ырғақтық қимылдар: «Қояндар», «Аю», «Түлкі», «Қасқыр» Билер:Жұптасу биі. (чех халық әуені) Ойындар,хороводтар: «Айгөлек» қазақтың халық әні |
1. Сауат ашу негіздері Міндеттері: Сөздің мағынасына қызығушы лыққа баулу. Тақырыбы:Дыбыс пен сөз. Балалар, дыбыс деген не? Дыбыстар қандай болады? «Дыбыстың не екенін білесің бе?»деген өлеңді балаларға оқып беру. Дыбыстың не екенін білесің бе?Жұмыс дәптерімен жұмыс 1.Өлеңді тыңда. Заттар мен табиғат құбылыс тарының дыбыстарын ата. Жасанды дыбыс шығаратын затты қорша. Балалар өлең жолдарын дағы кездесетін заттар дың, табиғат құбылыс тарының дыбыстарын ажыратып айтады. Сонымен қатар табиғи емес жасанды дыбыстар бар, олар – адам қолынан жасалған әртүрлі заттар арқылы шығатын дыбыстар. Асхана (балалар асханада ненің дыбысы естілуі мүмкін екенін айтады: миксер, блендр, газдың, шәйнек), жуынатын бөлменің суреті (балалар жуынатын бөлмеден ненің дыбысы естілуі мүмкін екенін айтады: су, себезгі), зауыт, фабрика, зауыт суреттері (мотордың гүрілі естілуі мүмкін екенін айтады), көшенің суреті (түрлі көліктердің дыбысы естілетінін айтады). Сөздер дыбыстардың көмегімен айтылады. Осы дыбыстарды жеке-жеке айтсақ, ешбір мағына бере алмайды. Сондықтан дыбыстарды тіркестіріп, сөз жасай мыз. Біз дыбысты дауыстап айтамыз, дауыстап айтқан кезде ғана дыбыс естіледі, біз тыңдаймыз. Есіңе сақта! Дыбысты айтамыз және естиміз. Сөзде неше дыбыс болса, сөздің сызбасында сонша төртбұрыш салынады.
2.Көркем әдебиет Міндеттері:Балаларды қол жетімді көркем шығармалар мен фоль клорға,театр әлеміне баулу. Тақырыбы:Білімің-бұлағың. Күндей жарық, айдай арайлы, судай мөлдір таза көңілмен бүгінгі күнді бастайық. Бүгін ақын Ақылбек Шаяхметовтің «Білімің – бұлағың» атты өлеңімен танысамыз. Өлең – шағын шығарма, ырғағы мен ұйқасы қалыпқа түскен сөздер тізбегі. Сөздік жұмыс: қиялым самғайды – армандау білімді – кітапты көп оқитын, көп ізденетін адам қанатым талмайды – ерінбей іздену Өлең мазмұны бойынша сұрақтар: Өлең сендерге ұнады ма? Өлең қалай аталады? Авторы кім? Өлең не туралы? Өлеңді тыңдағанда сенде қандай көңіл күй пайда болды? Бүгін қандай мереке деп ойлайсың? Мерекеде кімді құттықтайсың? Дидактикалық ойын: «Ғажайып қоржын». Ойынның шарты: Ғажайып қоржынның ішінде заттар, ойыншықтар, оқу құралдары бар. Балалар оқу құралдары мен ойыншықтарды ажыратып, бөлек жинайды, атайды. . 3.Шығармашылық іс-әрекет Міндеттері: Құрастыру:құрылыс материалдарынан құрас тыру. Сурет салу:жеке заттарды және бірдей заттарды қайталап салу Мүсіндеу:заттық мүсіндеу Жапсыру:заттық жапсыру Көшедегі үйлер. –Балалар, үйлерді кімдер салады? Көше бейнесі бейнеленген екі ақ қағазды көрсетіп, көшелерге атқойдырады. Балаларды екі топқа бөліп отырғызу. Қазір біз құрылысшы болып әдемі үйлер тұрғы замыз. Балақан-ау, балақан, Кәне, қайсы алақан? Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат! Көп қабатты және бір қабатты үйдің жасалу жолы көрсетіледі. I топ. Көп қабатты үйлер бойынш а, үйлерін жапсыру тапсыру. Балалар шығармашылығы 4. Дене шынықтыру Міндеттері: аяқтың ұшымен,аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру. Тақырыбы:Спортзалда ойнаймыз. Жаттығуларды орындау кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау. «Күлімде, досым» ойын-жаттығуы. Шеңбер бойына тұрып, бір-біріне күлімсіреп допты береді. Тізбекпен бір-бірден және шашырап жүру. Бір тізбекке тұрады. Тізбекте бір-бірден жүріп үйренеді, баяу қарқынмен жүгіреді. Қол мен аяқ қозғалыстарын үйлестіріп жүгіруге тырысады. Жүгіруден кейін тыныс алуларын қалпына келтіреді. Зал ішінде шашырап жүреді, белгі бойынша тізбектегі орындарын табады. Зал ішінде шашырап жүреді, белгі бойынша тізбектегі орындарын табады. Құралсыз жалпы дамыту жаттығуларын орындау (№1) Негізгі қимыл-қозғалыстар: «Мұқият бол» ойын жаттығуы.1,5 минут орташа қарқынмен жүгіру; қозғалысты белгі бойынша алмастыру – жүру, еңбектеу. Мұрынмен тыныс алуға көңіл бөлу, жүру қарқынын бұзбай ырғақпенадымдауларын қадағалау.Тыныс алу гимнастикасы (у-шу |
1. Сөйлеуді дамыту Міндеттері: Фонематикалық естуді дамыту,сөздегі дыбыстардың орнын анықтау. Тақырыбы:Менің досым Армысың асыл күн, Армысың жан досым. Жылуымы жылу қос, Міне,менің қолым. Үнтаспадан Б.Самединеваның орындауында «Достар, достар» әні тыңдатылады. – Балалар, әнде кімдер жайлы айтылған? –Балалар, сендер достар жайлы ән тыңдадыңдар. «Дос» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Сендердің достарың бар ма? «Адал дос» деген әңгіме оқып беру.Мақал-мәтел жаттау.Досы көпті,жау алмайды. Ақылы көпті,дау алмайды.Дос,доссыз өмір бос Дидактикалық ойын: «Бір сөзбен ата». Ойын шарты: тәрбиеші қолындағы допты лақтырып көп сөз айтады, допты қағып алған бала сол сөздердің жалпылама , баламасын айтады. Мысалы: әке, ана , аға,тәте – отбасы. Кесе, шәйнек, шанышқы, қасық – ...Қасқыр, түлкі, жолбарыс – ... Қызыл, сары, жасыл, көк Дәптермен жұмыс.
2. Математика негіздері Міндеттері: Заттарды кеңістікте орналасты ру.Берілген бағытта, оны белгі бойынша өзгертеотырып,бағдарлауын қалыптастыру. Тақырыбы:Кеңістік те және қағаз бетінде бағдарлау. Ойындық жағдаят. Сырым мен Əлия ойнауға шақырады. топтық жұмыс үшін үлестірмелі материал ды дайындайды, жұмыс алаңы және гномдар. «Серуендегі гномдар» ойыны. Дəптермен жұмыс. 1-тапсырма. Əжеге осы заттарды үйдентабуғакөмектес. «Сол жақта», «оң жақта», «жоғарыда», «төменде» сөздерін пайдаланып, олардың қайжерде екенін айт. Егер әжеа улада болса, онда ол аталған заттарғақалайжетеді? «Әжеге көмектес» ойынынұйымдастыру.Балаларға «солжақта», «оң жақта», «жоғарыда», «төменде» сөздерін пайдаланаотырып қозғалыс бағытын жасауды ұсынады. «Әже ас үйде» жағдаяты ойыны. Əжебалалар бөлмесіне қалай барады? Аулаға қалай шығады? Жуынатын бөлмеге қалай барады? 2-тапсырма. Суреттерді боя. Қозылардың қайда жүргенін ата. Оларға «шөптің»суретін сал. 3-тапсырма.Атаға қайжерде не тұрғанын табуға көмектес. Тапсырма бойынша суретін сал.
3.Қазақ тілі Міндеттері:Балалар дың қоршаған ортаға өзінің қарым-қатына сын білдіруге,ауызекі сөйлеуде мақал-мәтел дерді,көркем сөздерді қолдануына қолдау көрсету,ынталандыру Тақырыбы:Сыныпта Сәлеметсіңдер ме, балалар! Сөздік ойын: «Күн шуағы». сандықтан арнайы жасалған ойыншық күнді шығарады. Бір-бірлеріне күнді ұсынып, тілектер айтады. Ғажайып сәт. Қонаққа қуыршақтар – Сәуле мен Арман келеді. Сәлеметсіздер ме?! Дидактикалық ойын:«Тыңда, көрсет, қайтала». ойын соңында фишкалар саналып, жеңімпаз анықталады.Жаңа сөздермен таныстыру. Ойын: «Біз саяхат жасаймыз». Жұмыс дәптерімен жұмыс. Суретке қарап, мектеп бөлмелері туралы әңгімеле. Өзіңнің мектебіңде қандай бөлмелер бар?Мынау қай бөлме?Бөлмеде не бар?Дидактикалық ойын: «Аудармашы». Мектеп бөлмелерінің қазақша атауын естеріне сақтау. 4.Музыка Міндеттері: Классикалық,халық тық және заманауи музыкамен таныстыру негізінде музыка мәдениетін қалыптастыру Тақырыбы:Білімің-бұлағың. Музыка тыңдау: «Қосалқа» Дәулеткерей Ән айту: «Білімің – бұлағың» (Т.Қоңыратбай) Музыкалық-ырғақтық қимылдар: «Қояндар», «Аю», «Түлкі»,«Қасқыр» (Т. Ломова) Билер: «Жұптасу биі» ( чех халық әуені) Ойындар, хороводтар: «Айгөлек» қазақтың халық әні (өңдеген Б. Қыдырбекова)
|
1.Сауат ашу негіздері Міндеттері: Сөздерді дыбыстық талдау. Тақырыбы:Сөз. «Сөзді өлшеп көрсетейік» дидактикалық жаттығуы. Мына екі сөзді тыңдаңдар: үй және кітапхана. Осы сөздердің қайсысы ұзақ, ал қайсысы қысқа айтылады? Біз ол сөзді өлшеп көрсетейік: 2 қолдың алақандарын біріктіріңдер. Сөзді айтабастаған кезде алақандарыңды аша бастайсыңдар. Ал айтып болысымен сол сәтте тоқтай қалыңдар ( Бұл жаттығу 2–3 баламен жекелеп жүргізіледі, 6–8 сөз айтылады). Жұмыс дәптерімен жұмыс 1.Суретке қара. Балалар не істеп жатыр? Ойыншықтарды ата. 2.Суреттегі заттардың ұзақ және қысқа айтылуына қарай тиісті таспаға қос. Балалар заттарды атайды. Сергіту сәті Адымдаймыз көңілді, Адымдаймыз көңілді, Алға қарай сенімді. Алға қарай сенімді. Тік көтеріп кеудені, Шеңбер болып тұрайық, Адымдаймыз жігерлі. Дөңгелекті құрайық. Жұмыс дәптерімен жұмыс (графикалық жұмыс)3. Саусақ жаттығуы: Тыңда, орында.
2. Көркем әдебиет Міндеттері: Әдеби шығармаларды эмо цианалды қабылдауы на ықпал ету,олардың мазмұнын түсіну. Тақырыбы: Бәрі бар бақшада. Күз туралы суреттер бойынша күз мезгілі не əңгіме құрайды. Қазір жылдың қай мезгілі? Балалар, күз мезгілінде күн суытып, əлсін-əлсін жаңбыр жауады. Жемістер мен көгө ністер піседі.Жапырақ тар сарғайып жерге түседі. Сондықтан күз мезгілін «Күз – жомарт» деп атайды. Біз бүгін ақын Ермек Өтетілеуұлының «Күз – жомарт» өлеңімен танысамыз. Өлең жанры шағын шығар ма екенін естеріне түсіреміз. Күз – жомарт. Тоңазып атырап, Көк жеміс піседі. Сарғайып жапырақ, Саудырап түседі. Күз жомарт деймізбіз, Жемісін жейміз біз. Өлең ұнады ма? Авторы кім? Өлең қалай аталады? Неліктен күзді жомарт дейміз? Күзде ауа райы қандай болады? Күзде адамдар қалай киінеді? Неліктен күзді жақсы көресің? Балалар жауаптарыҮлестірме лі материалмен жұмыс 1. Суреттен не көріп отырсың? Балалар не істеп отыр?Балабақшадағы бөлмелерді ата. Балабақшада кімдер жұмысістейді?Белгіле. Мектепке баратын жолды үзік сызықпен қос. 3. Қоршаған ортамен таныстыру Міндеттері: Жыл құстары мен қыстайтын құстарды ажырата білу, құстардың пайдасы туралы білу,оларға қамқорлық жасау. Тақырыбы:Қыстап қалатын құстар және жыл құстары. Ұшып кететін құстарды тағы қалай атауға болады? Отырықшы құстар. Құстар қай мезгілде жылы жаққа ұшады? қоректендіреміз» ойыны. Сергіту сәті. Балалар «Құстар» және «Балалар» деген екі топқа бөлінеді. – Біздің достарымыз – құстарға не айтамыз, құстар бізге не айтады?«Балалар» тобы:Құстар – біздің досымыз. Біз оларға жамсауыт жасап, қыстақоректендіреміз. «Құстар» тобы: Біз бау-бақшаны зиянды жәндіктерден қорғаймыз. Ән салып, бау-бақшаны көңілден діреміз: чик-чирик, чик-чирик. Үлестірмелі материалдармен жұмыс:Саққұлаққа қыстап қалатын және жыл құстары туралы әңгімеле. Артыққұсты қорша. Өз жауабыңды түсіндір.Жемсауытқа құстардың азықта рының суреттерін бейнеле.Бірінші ағашқа қыстап қалатын құстарға қажетті заттардың, екінші ағашқа жыл құстарына қажетті заттардың суреттерін сал. Құстарға қандай көмек көрсетесің? Қолдан жасалған жемсауыт түрлерін қара. Олар неден жасалған? Үйде қайсысын жасар едің? Белгіле. 4. Дене шынықтыру Міндеттері:Тізені жоғары көтеріп жүру,заттардан бір қырымен аттап жүру Тақырыбы:Денсау лықтың құпиялары Таза ауадағы белсенділіктің адам ағзасы үшін қаншалықты маңызды екендігі туралы әңгімелеп беру. Алаңдағы жаттығулар орындау кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау керектігін айтып, сол қауіпсіздік ережелеріне тоқталып кету.Бір-бірден тізбек құрып жай жүру, жартылай отырып жүру, отырып жүру. 4 метр артпен жүру. Әр жүріс түріне сәйкес қолдарының қозғалыс амплитуда сын қолданады. Баяу жүгіру (2 минут) – қолдарын кеуде тұсына жоғары-алға, ішке қарай бағыт тайды, сосын шынта ғымен артқа қарай қозғалтады.Баяу жүгіргенде қол мен аяқтың қимыл-қозға лыстарын үйлестіруге, аяқтарын ұшымен басып, қадамдарын қысқа етугетырысады. Тыныс алуды қалыпқа келтіру. «ха» – демін толық шығарып тазалау жаттығуы.Аяқтарын иық деңгейіне дейін ашып қойып, түзу тұру. Қолдарын алдыға ұстап, демін ішіне еркін тарту. Қолдарын төмен түсіріп, денесін алдыға ие отырып, демін сыртқа шұғыл шығарады. Сосын 2-3 рет еркін дем алу. Бұл жаттығу қақырық түсуіне көмектеседі. тіл қатысады. 3 рет |
|
|||||
Серуенге дайындық |
Балаларды серуендеуге ынталандыру; серуендеуге арналған ойын материалдарын таңдау; балалармен жеке әңгімелер. Балалардың өзіндік қозғалыс белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық-ойын жабдықтары мен спорттық керек-жарақтарды дұрыс пайдалану туралы балалармен әңгімелесу. Балаларды жүйелі түрде кию (ауа-райына байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) |
|
|||||||||
Серуен |
Өрмекшіні бақылау Мақсаты: өрмекшінің пайда болуының сипаттамалық белгілері туралы білімді кеңейту және бекіту. Көркем сөз Жіңішке жіп, Шөптен шөпке дейін, Мұнда оралған Барлық айналасында, Қара кішкене өрмекші. Еңбек қызметі Тұқым жинау Мақсаты: гүлдердің тұқымын мұқият жинап, оларды дұрыс сақтау қабілетін бекіту. Қимыл-қозғалысты ойын: «Қуып жет, секір», «Секіргіштер» Мақсаты: қозғалыс белсенділігін, ұзындыққа секіру қабілетін дамыту. Жеке жұмыс Қозғалыстардың дамуы
|
Маусымдық өзгерістерді бақылау Мақсаты: тірі және жансыз табиғаттың өзара байланысы туралы білімді бекіту. Көркем сөз Таңертең біз аулаға барамыз, жаңбырмен жапырақ түседі, Аяқ астында қытырлап... Түсіп жатыр, төгіліп... (Күз) Еңбек қызметі Балабақша учаскесін түскен жапырақтардан тазарту Мақсаты: өзіңізде және басқа балаларыңызда орындалған жұмыстан қуанышты көңіл-күй қалыптастыруға үйрету. «Үшінші артық» қимыл-қозғалысты ойын Мақсаты: ойын ережелерін сақтауға үйрету; ептілік пен жүгіру жылдамдығын дамыту. «Үкі» қимыл-қозғалысты ойын
|
Қайыңды бақылау Мақсаты: қайыңның басқа ағаштардан ерекшеленуі Көркем сөз Алена тұр — Жұқа маталы, - Қандай ағаш туралы айтады? Балаларды қайыңның сұлулығына таңдануға шақырыңыз. Сіз оны құшақтап, сипап, «Өсе бер, сүйкімді қайың, жақсы адамдарды қуанта бер» деп айта аласыз. Еңбек қызметі Көкөністерді жинау. Мақсаты: ұжымдық жұмыс істеуге үйрету; ұжымдық еңбек дағдыларын қалыптастыру. «Қоян мен қасқыр» қимыл-қозғалысты ойын Мақсаты: балалардың қозғалыс белсенділігін дамытуды жалғастыру; ережелерді өз бетінше орындауға үйрету.
|
Торғайды бақылау Мақсаты: торғайдың ерекшеліктері туралы білімді тереңдету балалардың назарын және жадын белсендіру. Көркем сөз Торғай - кішкентай тірі құс. Торғайдың артқы жағы қоңыр, қара жолақтары бар. Құйрығы мен қанаттары қара қоңыр, қызғылт түспен көмкерілген, иек пен жемсауы қара, бірақ басы сұр. Торғай-епті құс, қорықпай адамның аяғына секіреді, ит ыдысынан тістейді, үгінділер, тұқымдар, дәндер жинайды Еңбек қызметі Сәбіз жинау Мақсаты: еңбекке дағдыландыру; ересектерге көмек көрсетуге
|
Бақшадағы күзгі жұмыстарды бақылау Мақсаты: Табиғаттағы маусымдық өзгерістер туралы білімді бекіту. Көркем сөз Қатты жел соғып тұр, Қап-қара бұлт басты, Көрмейсің Түнерсе жарықты - Ауа райы, табиғат қалай өзгерді? - Бақшада не өзгерді? - Суық келгенде, сіз қалай киінесіз? - Суық ауа райының басталуымен құлпынаймен не болады деп ойлайсыз? Ол үсіп қалады ма? Құлпынай үсіп қана қоймай, үсіп қалмауы үшін және жазда бізді піскен жидектермен қуанту үшін құлпынайды үгінділермен жауып, топырағын мөлдір пленкамен жабу керек.
|
|
|||||
Серуеннен оралу |
Жуыну, шешіну, киіну кезінде дағдыларды қалыптастыруды жалғастыру. Жуыну тәсілдерінде жаттығуды жалғастыру: жеңдерді түру, қолды сабынмен сабындау, сумен жуғаннан кейін қолды жұдырыққа қысу. «Балалар қолдарын жуады»суреттерін қарау. Олар бойынша әңгіме. Өзіндік ойын қызметі |
|
|||||||||
Балалардың дербес әрекеті |
«Көңілді оркестр» сюжеттік-рөлдік ойын Біздің оркестр жұмыла ойнайды, ол музыка туралы бәрін біледі, скрипка ақырын ойнайды ол өзіне шақырады… Мақсаты: музыкалық есту қиялын дамыту, бейнелеу дағдылары, пантомимикалық мәнерлілік, деген ынтаны тәрбиелеу. Көркем шығармаларды тыңдау. Үстел театры |
«Біз таяқтардан құрастырамыз» құрылыс ойыны Мақсаты: геометриялық фигуралар туралы білімді бекіту, балалардың логикалық ойлауын дамыту. Ауамен тәжірибе (картотека, № 1 тәжірибе) Кітап бұрышындағы кітаптарды қарау (Оқу). «Гүлзарлардағы гүлдер»
|
«Отбасы. Қарлығаштың туған күні» Мақсаты: жақындарына қамқорлық жасау ниетін тәрбиелеу; өз отбасына деген мақтаныш сезімін дамыту; өз отбасы туралы білімді тереңдету негізінде балалардың сөздік қорын жандандыру; сөйлеу арқылы ойын барысында біріге білу; өтініштер білдіру, сұрақтар қою, өз іс-әрекеттерін түсіндіру. бүктеу қабілетін дамыту |
Қағаздың әртүрлі түрлерімен тәжірибе жасау. Қайшымен жұмыс Мақсаты: балаларға қағаздың қаттылығы, түсі, пайдалану мақсаты бойынша әр түрлі болуы мүмкін екенін көрсету. Кітап бұрышындағы кітаптарды қарау(Оқу) |
Ойын-драматизация «Серуендеу» Мақсаты: әр түрлі эмоциялардың көбеюін бекіту: қуану, ләззат алу, таңдану. «Санау және салу» құрылыс ойыны Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту.
|
|
|||||
Балалармен жеке жұмыс |
Танымдық және зияткерлік дағдылар Математикадан 5 шегінде санау дағдысын қалыптастыру |
Шығармашылық дағдылар, зерттеу қызметі.Қайшыны дұрыс ұстау және оларды пайдалану қабілеттерін қалыптастыру |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдылар. Гүлді өсімдіктер туралы білімді бекіту
|
Танымдық және зияткерлік дағдылар Құрылыс материал дарының бөлшектерін дұрыс атай білу қабілетін дамыту |
Қарым-қатынас дағдылары жеке жұмыс: «С», «З» дыбыстары |
|
|||||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-аналармен әңгіме «Бір апта ішінде біз не білдік». Баланы тәрбиелеу және дамыту бойынша ата-аналардың сұрақтарына жауаптар. Ата-аналармен балалардың дербестігін тәрбиелеу туралы әңгіме. Балалардың жетістіктері туралы әңгіме. Проблемалық жағдайларды шешу. Кеңес «Балалар шкафында не болуы керек және болмауы керек». «Мектепке дейінгі балаларға арналған күн тәртібі» консультациясы. Мақсаты: ата-аналарға мектепке дейінгі ұйымдағы ережелер туралы еске салу |
|
|||||||||